مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت : مخزن ۲ هزار مترمکعبی ذخیره آب شرب شهرستان چوار۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ پرویز ناصری افزود : در راستای رفع تنش آبی شهرستان چوار، مخزن ۲ هزار مترمکعبی بتنی ذخیره آب شرب برای شهر چوار، بهمن آباد، سلطان آباد و روستاهای حومه با اعتباری حدود ۸ میلیارد ریال از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که برای تکمیل این پروژه از لوله های فولادی با قطر ۱۵۰ و ۲۰۰ میلی متر به طول ۱۳ کیلومتر استفاده شده و در تلاش هستیم با اتمام مراحل کاری باقی مانده، این پروژه هر چه زودتر وارد مدار شود.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از این مخزن، مشکل کم آبی شهرستان چوار تا حدودی مرتفع خواهد شد که امیدواریم با اجرا و تکمیل سایر پروژه ها، مشکل کم آبی این شهرستان را برای همیشه مرتفع نماییم.
وی هدف از افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب شرب در چوار را ایجاد پشتیبانی ذخیره ای مناسب و جلوگیری از افت فشار شبکه در زمان پیک مصرف عنوان و تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه آبفای استان کسب رضایت مردم و رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب است که در این راستا نیازمند حمایت و رعایت الگو مصرف از سوی هم استانی های گرامی نیز می باشیم.