سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان علیه داور بازی اعتراض کرد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایلنا، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از شکست شاگردانش مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بین دو تیم خوب برگزار شد. نیمه اول رقابتی بود و تا پایان این نیمه موقعیت‌های زیاد و بهتری داشتیم. یک توپ البته لو رفت و آنها یک موقعیت گلزنی داشتند. نتیجه در نیمه اول خوب بود و حتی با وجود جنگندگی که نشان دادیم بازی خیلی کیفیت نداشت.

او ادامه داد: بازی رقابتی بود، ولی کیفیت نداشت. پس از اینکه گل را خوردیم بازی را با تعویض‌ها عوض کردیم و شروع به خوب بازی کردن کردیم و گل زدیم. بعد یک پنالتی داشتیم که داور خطا روی محمد محبی را نگرفت و به بازیکن ما کارت زرد داد. تیم حریف موقعیت‌های زیادی نداشت و روی چند ضربه کاشته موقعیت ایجاد کردند ولی با توپ نمی‌توانستند موقعیت ایجاد کنند.

ساپینتو اضافه کرد: من به بازیکنان خود اطمینان دارم. مقداری بازیکنان با هم تماس داشتند. داور در موقعیت پنالتی نمی‌توانست تماس بازیکنان را ببیند. ما مستحق مساوی هم نبودیم و باید بازی را می‌بردیم اما بازی را باختیم. این فوتبال است و این داوران هستند که تصمیم‌گیرنده بازی هستند.

ساپینتو درباره اشتباه علیرضا رضایی روی گل اول و کم شدن شانس قهرمانی استقلال گفت: من چیزی را از دست نداده‌ام. هنوز راه زیادی مانده است. با وجود این همه مصدومیت، من رفتار خوبی از بازیکنان می‌بینم. رضایی روی یک بدشانسی گل خورد. او دروازه‌بان خوبی است و من به او اطمینان دارم.

او در خصوص اینکه آیا فکر نمی کند اگر در طول فصل به رضایی چند بازی فرصت می داد او اشتباه امروز را مرتکب نمی شد گفت: بله این  مساله تقصیر من است.

ساپینتو در خصوص اینکه استقلال در بازی های مهم این فصل مقابل رقبایش شکست خورده و اگر قرار است این تیم قهرمان شود نباید در چنین بازی هایی شکست بخورد گفت: مهم این است که هدفمان را فراموش نکنیم. هنوز کار داریم و می توانیم به قهرمانی برسیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه حسن اکرمی در طول بازی با بازیکنان استقلال صحبت می کرد و آیا این مساله روی عملکرد روحی و روانی آنها تاثیر داشت یا خیر گفت: البته که تاثیرگذار است و باید اینگونه مسائل شفاف سازی شود. این رفتارهای داور نرمال نبود، حتی رفتاری که با محبی داشت. پنالتی شفاف و واضح ما را نگرفت. در دقیقه ۹۰ داور دید سوپرمنی داشت چون واقعا نمی توانست تماس بازیکنان با هم را ببیند. ۱۰ بار در تلویزیون آن صحنه را دیدم، تماس بین ۲ بازیکن وجود داشت ولی به شدت زیاد نبود. با زاویه داور ممکن نبود آن صحنه را ببیند. باز هم می گویم داور نمی توانست آن صحنه را ببیند چون در صحنه ای که یک کیلومتر با محبی فاصله داشت به او کارت زرد داد. دوباره در حالی که باید می بردیم ۲ امتیاز را از ما گرفتند چون اگر پنالتی ما را می گرفتند این اتفاقات نمی افتاد.

خبرنگاری گفت: بعد از بازی رفت با سپاهان وی مدعی شده که اگر تمام بازیکنانش را در لیست داشته باشد می تواند این تیم را قهرمان کند اما حالا در نیم فصل دوم هنوز موفق به جذب بازیکنی نشده اند که ساپینتو پاسخ داد: من هیچوقت از کلمه اگر استفاده نمی کنم، تمامی مربیان وقتی همه بازیکنان را در اختیار دارند بهتر می توانند امتیاز بگیرند. من هیچوقت بهانه نمی گیرم. در بازی رفت هم داور ۲ اشتباه بزرگ داشت و پنالتی را برای ما نگرفت. درست است که ۶ امتیاز مقابل سپاهان از دست دادیم ولی لایق باخت نبودیم. برخی مواقع اتفاقاتی می افتد که حتی مربی هم نمی تواند در آن دخیل باشد. امروز هم خیلی خوب کار کردیم با وجود اینکه با تیم خوبی بازی داشتیم. ما امروز لایق برد بودیم ولی داور نتیجه را عوض کرد.