با توجه به اینکه ممفیس دیپای در آستانه امضای قرارداد با اتلتیکو مادرید است، گمانه زنی‌های زیادی در مورد جانشین احتمالی او در بارسلونا وجود دارد.

به گزارش جارچی اخبار،  ژاوی امیدوار است که بارسا بتواند جدایی بازیکن ملی پوش هلندی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جذب کند.

روزنامه کاتالانی اسپورت ۱۴ پیشنهاد «کم هزینه» ارائه می‌دهد و در کمال تعجب از یورگن لوکادیا، مهاجم سابق پرسپولیس هم یاد می‌کند.

به گزارش مارکا، ممفیس دیپای با هزینه انتقال سه میلیون یورو بدون پاداش به پایتخت اسپانیا می‌رود. پس از پیروزی بدون دردسر عصر پنجشنبه در کوپا دل ری مقابل سئوتا (۰-۵)، ژاوی تایید کرد که به ورود یک مهاجم جدید امیدوار است.

با این حال، بارسا باید به محدودیت‌های مالی اعمال شده توسط لالیگا پایبند باشد، به این معنی که کاتالان‌ها می‌توانند پول کمی را برای جانشین احتمالی ممفیس خرج کنند.

نشریه اسپانیایی اسپورت فهرستی از چهارده نام از جانشینان بالقوه ارزان قیمت ممفیس تهیه کرده است. این لیست شامل اسامی بسیاری از مهاجمانی است که قراردادشان در حال اتمام است.

روبرتو فیرمینو (لیورپول)، الکسیس سانچز (المپیک مارسی)، اولیویه ژیرو (آث میلان)، لوکاس مورا (تاتنهام)، موسی دمبله (المپیک لیون) و دریس مرتنس (گالاتاسرای) از جمله این افراد هستند. این لیست با نام یورگن لوکادیا به پایان می‌رسد.

این مهاجم ۲۹ ساله ماه گذشته با عجله ایران را ترک کرد. لوکادیا با پرسپولیس قرارداد داشت و اکنون بازیکن آزاد است. اگر بارسلونا نتواند جانشین ممفیس را در این زمستان بیابد، ژاوی هنوز گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارد.

بارسلونا تابستان گذشته روبرت لواندوفسکی و رافینا را به خدمت گرفت، در حالی که آنسو فاتی، عثمان دمبله و فران تورس قبلا در اسپاتیفای کمپ نو قرارداد داشتند.