سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از برنامه فرودگاه برای کاهش ایستایی مسافران در گیت‌های ورودی تا قبل از شروع سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: نوروز امسال آمادگی پذیرش ۴هزار سورتی پرواز را داریم.

به گزارش جارچی اخبار، به نقل از شرکت شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره)، «سعید چلندری» با اشاره به تعداد پروازهای نوروزی سال گذشته که ۲هزار و ۹۹۰سورتی پرواز در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا ۱۵فروردین بوده است، خاطرنشان کرد: نوروز امسال آمادگی پذیرش ۴هزار سورتی پرواز را داریم.

چلندری تصریح‌کرد: به منظور تسهیل و ارائه خدمات مطلوب و کاهش ایستایی مسافرین در نوروز، در حال بهسازی و بازسازی بخش‌هایی از ترمینال‌ها و گیت‌های مسافری هستیم .

وی همچنین اظهار کرد: آغاز به کار ساخت ترمینال جدید در ماه‌های آتی یکی از دغدغه‌های اصلی ماست که با شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی در این خصوص در حال مذاکره هستیم و به تفاهماتی نیز رسیده‌ایم و این ترمینال ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر را در افق طرح به ۱۱۰میلیون می‌رساند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی نیز در دیدار از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با تشریح رویکرد اصلی دولت مردمی و وزارت راه و شهرسازی به عنوان پیشران پیشرفت کشور، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مردمی اعم از گروه‌های دانش‌بنیان، تشکل‌های علمی و نخبگانی و ایده‌های خلاقانه را از مهمترین اهداف عنوان کرد .

«علی سلطانی‌وش» بعد از ملاقات با سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: شهر فرودگاهی امام خمینی قابلیت تبدیل شدن به هاب مسافری و باری منطقه را دارد که این مهم جز با رویکردهای مدیریتی که مدل‌های فناورانه و مردم‌پایه را الگوی توسعه و پیشرفت خود قرار دهد محقق نمی‌شود.

وی هم چنین بر سرعت بخشی به پروژه‌های پیشران و فناورانه و توسعه خدمت‌رسانی با کیفیت به مردم و نیز تشکیل شورای اجتماعی‌سازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تاکید کرد.