زیباسازی پارکهای شهر اراک نسبت به گذشته بهبود خوبی پیدا کرده است

سعید میرزایی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر در گفتگو با جارچی اخبار به عنوان یک کارشناس مسائل عمرانی در خصوص زیباسازیهای شهری گفت:زیباسازی پارکهای شهر اراک نسبت به گذشته بهبود خوبی پیدا کرده و به خصوص در این یکسال اخیر و با ورود نیروهای انقلابی و جهادی و همچنین تفکر انقلابی امیدواریم این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
میرزایی افزود:خوشبختانه با قرارگرفتن علیرضا کریمی به عنوان شهردار اراک، سعید بیاتیان در معاونت خدمات شهری، احمد حسنی در سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری ،سجاد یارمحمدی در معاونت سیما و منظر و…شاهد تحرکات مثبت و پویایی بوده ایم و این تیم تا به این جا نمره قابل قبولی را گرفته است.
وی ادامه داد:در خصوص فضای سبز مشکلی که وجود دارد توزیع آن به صورت عدالت محور در سالهای گذشته نبوده و همچنین پارکها همگی دچار یکنواختی بوده اند و زیباسازی چندانی در آنها شکل نگرفته اند البته در حال حاضر با نصب تیرهای چراغ برق ،احداث آب نماها، زمینهای مینی فوتبال،ایستگاه های مکث و…شاهد وضعیت بهتری در این زمینه هستیم.
میرزایی همچنین بیان داشت:متاسفانه در سالهای گذشته به دلیل بعضی سو مدیریتها در همه بخشها دچار عقب ماندگی شده ایم و زیباسازی شهری هم مستثنی از این مسائل نبوده اما بنده امیدوار هستم که در این دولت و افراد جدیدی که روی کار آمده اند افقهای روشنی دیده خواهد شد.