عضو هیئت مدیره استقلال گفت: استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد و فقط باید بتوانیم از آن‌ها درست بازی بگیریم.

به گزارش جارچی اخبار، حجت کریمی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایلنا، درباره برتری  استقلال مقابل مس کرمان اظهار داشت: انتظار چنین بازی را از استقلال داشتیم. وقتی چند هفته قبل مقابل کمپ استقلال صحبت کردم و از برخی مسایل در تیم‌مان انتقاد کردم به این خاطر بود که ارزش واقعی بازیکنان تیم مان را می دانستم. مطمئن بودم چه پتانسیلی در این تیم وجود دارد و حالا همه این تیم را می بینند.

وی افزود: شما به بازیکنان استقلال نگاه کنید که در این دو بازی چطور در میدان مسابقه حضور پیدا می‌کنند. وقتی من می‌گفتم استقلال به اندازه کافی بازیکن دارد و فقط باید بتوانیم از آنها درست بازی بگیریم برای همین بود.

عضو هیئت مدیره استقلال درباره حاشیه های پایان بازی و اخراج دوباره سرمربی استقلال گفت: قطعاً هیچکس از این قبیل اتفاقات خوشحال نمی‌شود و ما هم دوست نداریم سرمربی تیم مان اخراج شود. دوست نداریم اتفاقات دور و بر تیم مان تنش زا باشد. این موضوع را با خود آقای ساپینتو هم در میان گذاشتیم و او هم خودش قبول دارد اما گاهی اوقات تحت فشار بازی اتفاقاتی رخ می دهد که نمی توان مانع آن شد.

کریمی خاطرنشان کرد: یک موضوع مهم دیگر درباره سرمربی استقلال این است که او واقعاً متعصبانه به تیم استقلال و هوادارانش فکر می‌کند. او در صحبت هایش به ما گفته که تا چه اندازه به نتایج این تیم اهمیت می‌دهد و برد و باخت استقلال تا چه اندازه در زندگی روزمره اش تاثیرگذار است. به همین خاطر باید بابت این همه تعصب، عشق و علاقه به تیم استقلال به ساپینتو تبریک گفت.