سرپرست تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید احتمالا تا پایان هفته مطالبات بازیکنان خارجی نارنجی‌پوشان پرداخت می‌شود اما زمان پرداخت پاداش سال گذشته بازیکنان مشخص نیست

به گزارش جارچی اخبار، حجت جهرمی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت مصدومیت عارف رستمی در تمرین مس کرمان اظهار داشت: او در تمرین شرکت کرد و به دلیل دردی که از ناحیه زانو داشت تحت فیزیوتراپی قرار گرفت.

وی در خصوص عدم دریافت مطالبات بازیکنان خارجی و پاداش سال گذشته بازیکنان مس کرمان عنوان کرد: بازیکنان خارجی ما مشکلات اداری از قبیل اقامت و پروانه کار داشتند که حل شد اما در خصوص مطالبات احتمالاً تا  آخر هفته پرداخت می‌شود. در مورد پرداخت پاداش بازیکنان سال گذشته بازیکنان هنوز تاریخی تعیین نشده است.

سرپرست مس کرمان درباره چرایی ایراد داور و عوامل برگزاری به سکونشینی فرزادحسین‌خانی در بازی ذوب‌آهن تصریح کرد: خیلی وقت‌ها مشاهده کردم مربی محروم روی سکوها نشسته است. در نیمه اول داور اعلام کرد که سرمربی فقط تیم مس را ارنج نکند و او کنار هواداران نشست. در نیمه دوم با فشار اعضای نیمکت حریف داور اصرار کرد که حسین‌خانی به CIP  برود. نمی‌دانم که ناظر بازی گزارشی رد کرده یا خیر، امیدوارم اینطور نباشد.

جهرمی در پایان پیرامون این سوال که بازخورد هواداران در خصوص بازی‌های این تیم چیست، گفت: همانطور که در بازی نساجی مشاهده کردید حضور هواداران و روحیه‌ای که به ما تزریق کرد باعث شد مقابل رقیب برنده از میدان خارج شویم. آنها صبوری خودشان را نشان دادند و ما ۳ امتیاز را گرفتیم. هواداران مس تیم را حمایت می‌کنند و می‌دانند هدف ما در اولین سال حضورمان در لیگ برتر چیست. هدف ما این است که اول امتیاز تیم در لیگ برتر حفظ شود تا در سال آینده برنامه‌های خودمان را اجرا کنیم و در لیگ بهتر جایگاه بهتری را تجربه کنیم.