ماموران پلیس خراسان جنوبی با شناسایی محل‌های نگهداری مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان بیرجند هزار و ۵۰۶ عدد ترقه کبریتی را کشف کردند.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از  پایگاه خبری پلیس، اخباری مبنی بر نگهداری مواد محترقه به صورت غیرمجاز در منازل مسکونی واقع در شهرستان بیرجند دریافت شد و موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی محل‌های نگهداری مواد محترقه را شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منازل، تعداد هزار و ۵۰۶ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و ممنوعه کشف شد.

بنا به این گزارش ۲ متهم در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

خبر دیگر اینکه فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از کشف ۶۱۴ عدد انواع مواد محترقه خطرناک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمدرضا کارگر گفت: با کسب خبری مبنی بر فروش و نگهداری مواد محترقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بیرجند قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، محل‌های مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی از منزل و واحد صنفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند اظهار داشت: ماموران ۶۱۴ عدد انواع مواد محترقه قاچاق را کشف کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات درباره فعالیت فروشندگان مواد محترقه، هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت را با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.