عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۲ بر موضوعات اقتصاد، تولید ملی و مهار تورم تاکید کردند، گفت: شوراهای اسلامی شهرها به‌عنوان پارلمان شهری در حوزه اختیارات خود می‌توانند نقش اساسی در تحقق شعار امسال مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید» ایفا کنند.

به گزارش جارچی اخبار و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمدرضا فلاح اظهار کرد: چندین سال است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر مسائل اقتصادی و تولید ملی تاکید دارند که آحاد مردم و مسئولان باید به سمت تولید ملی گام بردارند و به اقتصاد کشور توجه کنند، زیرا بنیه هر کشوری برای پیشرفت، توجه به این موارد است.

وی افزود: کشورهای پیشرفته به تولید ملی و ظرفیت‌های داخلی خود به‌صورت ویژه توجه کردند که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ایران نیز در سال‌های اخیر توجه اقتصاد و تولید ملی را طبق شعار سال در دستور کار قرار داد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه چند سالی است که از ظرفیت‌های تولید ملی و اقتصادی کشور بیشتر استفاده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که کشورمان در رده کشورهای پیشرفته قرار گرفته  و به‌صورت روزافزون پیشرفت می‌کند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۲ نیز بر موضوعات اقتصاد، تولید ملی و مهار تورم تاکید کردند، اضافه کرد: شوراهای اسلامی شهر به‌عنوان پارلمان شهری در حوزه اختیارات خود می‌توانند نقش اساسی در تحقق شعار امسال مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید» ایفا کنند.

فلاح گفت: در شهر اصفهان برای مواردی همچون توجه به پروژه‌ها، کاهش هزینه‌های جاری، تعرفه‌هایی که می‌تواند به ساخت‌وساز مسکن به‌ویژه برای جوانان کمک کند، اقدام برای آنچه که در شهر برای شهروندان مشهود است و مباحث فرهنگی بودجه مناسبی در سال ۱۴۰۱ و سال جاری در نظر گرفته شد تا بتوانیم علاوه بر فرهنگ‌سازی در این زمینه، هزینه‌های جاری را کاهش دهیم و به سمت انجام پروژه‌های مؤثر برای شهروندان حرکت کنیم.