نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که متأسفانه در بسیاری از شهرستان ها علی رغم صف‌های طویل مقابل نانوایی‌ها، سهمیه‌های آرد کاهش یافته است.

به گزارش جارچی اخبار، بهروز محبی نجم آبادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: تذکر بنده خطاب به مسئولان مربوطه در وزارت جهاد کشاورزی و صمت است چرا که لازم است سهمیه آرد نان را تعیین تکلیف کنند. متأسفانه در بسیاری از شهرستان ها علی رغم صف‌های طویل مقابل نانوایی‌ها، سهمیه‌های آرد کاهش یافته است.

وی در ادامه اظهار کرد: بنابراین خواستار حل مسئله کاهش سهمیه آرد نان به گونه‌ای که مانع از بروز انحرافات شود  هستیم. انتظار می رود دیگر در روستاها و شهرستان‌های کوچکتر شاهد صف‌های طویل و نارضایتی گسترده نباشیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس، تصریح کرد: انتظار می رود در این حوزه از نظرات صنف نانوایان نیز استفاده شود چرا که صاحبنظران ارزشمندی در این حوزه فعالیت دارند که می‌توانند نظرات مفیدی ارائه دهند؛ بنابراین لازم است دولت به سرعت در این زمینه وارد عمل شوند. از رئیس جمهور درخواست داریم در انتخاب وزیر جدید آموزش و پرورش اهتمام و توجه ویژه‌ای داشته باشد.