فرمانده انتظامی گلستان‌ با اشاره به وقوع چندین فقره تیراندازی و چاقوکشی در شهرهای مختلف این استان گفت: با اشراف اطلاعاتی همکاران ما در پلیس‌های تخصصی، تمامی این عوامل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش جارچی اخبار، سردار محمدسعید فاضل‌دادگر روز یکشنبه اظهار کرد: ایجاد رعب و وحشت، ایجاد ناامنی خط قرمز پلیس بوده و بدون هیچ چشم‌داشتی با هنجارشکنان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می‌کنیم.

وی بیان کرد: همکاران ما در علی‌آبادکتول عاملان تیراندازی و شرارتی را در یک عملیات ضربتی و در کمترین زمان ممکن دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از اعلام مرکز فوریت.های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای بخش کمالان شهرستان موردنظر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان‌ گفت: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی و بررسی‌های به عمل آمده توسط پلیس، عاملان تیراندازی شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: در این عملیات‌ سه نفر دستگیر و در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی اعلام کردند.

سردار فاضل دادگر همچنین از دستگیری عوامل چاقوکشی در آق‌فلا خبر داد و اضافه کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و طی بررسی انجام شده مشخص شد افرادی بوسیله سلاح سرد، یک نفر از شهروندان را مجروح کرده و از محل متواری شدند.

فاضل‌دادگر با یادآوری این که مصدوم در کوتاهترین زمان جهت مداوا به بیمارستان منتقل شد، اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه متهمین را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی‌ سه متهم این چاقوکشی را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی افزود: این سه متهم نیز انگیزه خود را از انجام این عمل مجرمانه اختلافات قبلی اعلام کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین پس از اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان مینودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و انتظامی بخش کوهسارات قرار گرفت.

سردار فاضل‌دادگر با بیان این که متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، گفت: با تحقیقات تخصصی و بررسی‌های بعمل آمده توسط پلیس، عامل تیراندازی شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه شکاری، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه خود را اختلافات شخصی اعلام کرد.

فرمانده انتظامی یادآور شد: همه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تاکید کرد: برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.