رییس قوه قضاییه گفت: طی سفرهای استانی گذشته در استان البرز، چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه قوه قضاییه، بخش قابل توجهی از مصوبات عملیاتی نشده و مردم استان از این بابت گلایه دارند.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، در نشست شورای عالی قوه قضاییه، با اشاره به سفر هیئت عالی قضایی به استان البرز در پنجشنبه گذشته و مصوبات این سفر، بر توجه ویژه در راستای عملیاتی شدن این مصوبات تاکید کرد و عمل مسئولان به وعده‌ها و اهتمام آن‌ها به اجرایی شدن مصوبات را بالاترین امیدبخشی برای مردم دانست.

وی افزود: گلایه‌ای که در میان مردم استان البرز و مسئولان آن وجود داشت این بود که در سفرهای استانی گذشته، چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه قوه قضاییه، بخش قابل توجهی از مصوبات عملیاتی نشده است.
وی با اشاره به دیدارها و ملاقات‌های چهره‌به‌چهره‌ی چند ساعته مسئولان قضایی با مردم مناطق مختلف استان البرز، بر رسیدگی سریع به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی که در جریان سفر به این استان واصل شده است نیز تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین ضمن تاکید بر تجهیز نیروی انسانی دادگستری البرز و تخصیص بودجه مصوب شده در این راستا، خطاب به مسئولان‌عالی قضایی تاکید کرد که گزارش بازدیدهای خود از بخش‌های مختلف قضایی این استان را برای پیگیری و عملیاتی شدن مصوبات، سریعاً به حوزه ریاست قوه قضاییه، ارائه کنند.