دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر از دستگیری ضارب آمر به‌معروف در کاشان خبر داد.
سرهنگ پاسدار کریم اکبری در گفت‌گو با خبرنگار جارچی اخبار اظهار کرد: شرور و اراذل واوباش در مجموعه پارک آیت الله مدنی (ره) به یکی از آمرین به معروف وناهیان منکر جسارت نموده وبا درگیری وبا چاقو اورا از ناحیه دست مجروح نموده بود در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی با تاکید بر لزوم احیا امر به معروف و نهی از منکر و حمایت همه جانبه از این فریضه الهی گفت: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و با اشرافیت پلیس، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت و با توجه به رویکرد حمایتی فراجا از آمرین به معروف سرانجام عامل ایراد ضرب و جرح و حمله به آمر به معروف شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود توسط پلیس دستگیر شد.

دبیرستاد امر به معروف ونهی از منکر افزود: با پیگیری‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان پرونده قضائی برای متهم تشکیل و با توجه به قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اقدامات لازم جهت رسیدگی به این پرونده انجام شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر بدانند ستاد امربه معروف ونهی از منکر حمایت جدی خود را برابر ضوابط و قانون از آنها دارد و همچنین کسانی که مانع انجام این دوفریضه بزرگ شوند یا بخواهند حرمت شکنی کنند ستاد به صورت جدی پیگیری می‌کند.