نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در روزهای اخیر تصمیم گرفتند که به وزیر صمت فرصت دهند و بیشتر آنان مخالف استیضاح فاطمی امین هستند.

به گزارش جارچی اخبار، کیوان مرادیان در گفت و گو با ایرنا  در خصوص عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت در دولت سیزدهم، اظهار داشت: اگرچه انتقاداتی نسبت به برخی اقدامات اجرایی کشور وجود دارد اما حذف و استیضاح راهکار رفع مشکلات نیست و با همدلی و اتحاد است که مسیر توسعه ایران اسلامی هموار می شود.

وی بیان کرد: در ارتباط با ضعف وزارت صنعت، معدن و تجارت در دولت سیزدهم بزرگنمایی شده است و بهتر است مخالفان دولت، رشد بخش صنعت به میزان ۱۱.۶ درصد که در پاییز پارسال حاصل شد را هم ببینند.

نماینده مردم شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قاطبه مشکلات کشور ناشی از تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی است و مسوولان در مجلس و دولت تمام قد برای گره گشایی از مشکلات اقشار مردم در تلاش هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مخالف استیضاح وزیر صمت هستم و از سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم می خواهم که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای افزایش روزافزون همدلی و وحدت در کشور، از وزرای دولت آیت الله رئیسی حمایت و به آنان بیشتری فرصت دهند.

مرادیان اضافه کرد: وزارت صمت برنامه های خوبی را در حوزه تجارت خارجی و افزایش صادرات دارد که در دوره زمانی میان و بلند مدت این برنامه ها به ثمر خواهد نشست.