دادستان کل کشور گفت: ادعای یکی از نمایندگان مجلس درمورد وزیر صمت از نظر قضایی تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.

به گزارش جارچی اخبار،  از دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در رابطه با جزییات نامه سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد درخواست پیگیری ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صمت اظهار داشت: درمورد ادعای آقای بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی، بلافاصله دستورات لازم به معاونت مربوطه در دادستانی کل کشور برای پیگیری موضوع داده شد تا از فردی که چنین ادعایی کرده است خواسته شود مدارکی بر اساس آن چه ادعا کرده است را ارائه دهد تا بررسی لازم انجام شود.

وی افزود: اگر مدارکی وجود نداشته باشد به دلیل اینکه موضوع مهم و با حیثیت دولت و مجلس شورای اسلامی در ارتباط است، تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و مراتب به دادستانی تهران ارجاع داده خواهد شد.

دادستان کل کشور ادامه داد: انتظار داریم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دهند و مسئله را به صورت جدی پیگیری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری تصریح کرد: دادستانی کل کشور این موضوع را از نظر قضایی به صورت جدی پیگیری خواهد کرد تا به نتیجه نهایی برسد.