پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم هنوز شانس قهرمانی دارد و نباید دست از تلاش بردارد.

به گزارش جارچی اخبار، صمد مرفاوی، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص شکست آبی پوشان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. این طبیعت فوتبال است. آنها توانستند برد با ارزشی را کسب کنند البته این باخت چیزی از ارزش های استقلال کم نمی‌کند.

وی ادامه داد: استقلال به لحاظ روحی و انگیزشی نباید روحیه خود را از دست بدهد زیرا آنها همچنان در کورس قهرمانی هستند و باید تا آخرین دقیقه برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کنند.

مرفاوی در خصوص ارزیابی فنی‌اش از بازی افزود: پرسپولیس با برنامه‌تر از استقلال بود و مزد تلاش خود را گرفت. استقلال هم تیم همیشگی نبود زیرا این تیم همیشه پرس از جلو را خوب انجام می‌داد اما در این کار موفق نبود. پرسپولیس در نیمه اول مالکیت خوبی در زمین داشت و با حوصله‌تر بازی کرد. پرسپولیس روی اشتباه فردی خط دفاع استقلال در یک سوم دفاعی به گل رسید و بر عکس، استقلال روز خوبی را سپری نکرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آیا این تیم همچنان در کورس قهرمانی قرار دارد یا خیر؟ تصریح کرد: استقلال هنوز شانس دارد زیرا سه بازی تا پایان لیگ باقی مانده است. هیچ بازی‌ای هم آسان نیست حتی برای تیم سپاهان و پرسپولیس.

وی در خصوص اینکه کدام بازیکنان در دو تیم عملکرد خوبی در زمین داشتند؟ بیان کرد: روزبه چشمی در استقلال عملکرد خوبی داشت ولی سایر بازیکنان تیم، عملکرد همیشگی‌شان را نداشتند. در پرسپولیس اما کار گروهی هم در خط دفاع و هم در خط حمله بسیار خوب بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص اینکه ادامه همکاری‌اش با این تیم به کجا انجامید گفت: هیچ تماسی با فدراسیون نداشته‌ام. به هر حال یک مرحله از مسابقات بود و به پایان رسید. همه زحمت کشیدند و با توجه به کمبودهایی که داشتیم عملکردمان خوب بود. انتظار دارم دیداری با تاج داشه باشم و مسائلی را برای پیشرفت تیم‌های پایه به ایشان بگویم. ما در همه دوره‌ها به جام جهانی صعود نکرده بودیم و نتایج ما قابل قبول بود. ما پیش از این در سید چهارم در حد بنگلادش و نپال بودیم ولی الان در سید دوم هستیم.