امام جمعه کاشان گفت: سفر عزت مندانه رئیس جمهور به سوریه جلوه‌ای از پیروزی در جنگ نرم و سخت است.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار، نماینده ولی فقیه در منطقه وامام جمعه کاشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی بقیه الااعظم این شهر ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: سردار دل‌ها و حاج قاسم عزیز و شهدای مدافع حرم درس فراموش نشدنی به آمریکایی‌های خبیث دادند که امروز ملاحظه می‌کنید که حکومت بشاراسد همچنان بر سر کار است و آمریکایی‌ها در نهایت سرافکندگی هستند و در این میان رئیس جمهور ایران این گونه عزت مندانه به سوریه سفر می‌کند و مورد استقبال گرم ملت و دولت سوریه قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی با بیان اینکه این سفر عزت مندانه جلوه‌ای از پیروزی شکوهمند ایران اسلامی در جبهه جنگ سخت و نرم سوریه است گفت: آمریکایی‌ها حق دارند از غصه دق کنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به سوریه طبق گزارشات اعلام شده توافقات خوبی در زمینه‌های اقتصادی حاصل شده که باید به قوت پیگیری شود افزود: آنچه که ما تاکید می‌کنیم این است که دولت تبادلات و تعاملات اقتصادی را از آدم‌های خاص و گروه‌های خاص و محدود خارج کند.

خطیب نماز جمعه کاشان عنوان کرد: اگر می‌خواهیم موفق شویم و به معنای واقعی در کشورهای دیگر نقش آفرین باشیم باید زمینه را برای حضور فعالان اقتصادی مردمی به معنای واقعی باز کنیم و امروز سوریه یک فرصت استثنایی محسوب می‌شود و باید به نحو مطلوبی از این فرصت استفاده شود.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران و معلمان گفت: من از مسئولان عالی رتبه درخواست می‌کنم رهنمودهای رهبری را به یک منشور عملی تبدیل کنند، متأسفانه در گذشته به برخی موضوعات توجه لازم نشده و فرمایشات ایشان عملیاتی نشده است.

وی بیان داشت: ادای حقوق کارگر و تکریم او با شعار حاصل نمی‌شود و باید به قشر کارگر و نقش تأثیرگذار او را در تحقق شعار سال توجه ویژه کرد و در حوزه تولید و رونق آن اقدامات عملیاتی جامع صورت گیرد