حجت الاسلام محمد سبزی نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت:بهنام نظری معاون سیاسی استانداری مرکزی آدم خوبی است ولی به وی هم بارها گفته ام که صرفا بحث انتخاب فرمانداران که نیست بلکه باید در بحث معاونتها هم یک فکر اساسی کرد چراکه بعضی افراد در دولت حسن روحانی سمت داشته اند درحال حاضر هم هستند و آن زمان طرفدار روحانی بوده اند ودر این دولت هم چفیه به گردن می اندازند و سوپرانقلابی شده اند و به طورکلی این طوری نمیشود که بعضیها در استان مرکزی در هر دولتی به هر رنگی در می آیند و چنین افرادی لیاقت حضور در دولت سید ابراهیم رئیسی را ندارند.

سبزی خطاب به فرزاد مخلص الائمه استاندارمرکزی همچنین بیان کرد:قحط الرجال که نیست و ما جوانان متدین، انقلابی و کاربلدی داریم و زمانی هم که این موارد را گوشزد میکنیم میگویند که تجربه لازم را جوانان انقلابی ندارند حال جای این سوال است که این افرادی که به اصطلاح تجربه لازم را دارند از کجا آورده اند؟ ودیگر اینکه بعضی از این افراد باتجربه که رزومه پرباری دارند اینها بیشتر جاهایی که بوده اند ناموفق عمل کرده اند.

وی ادامه داد:اگر ما به جوانان انقلابی در استان میدان دهیم بیش از ده برابر بهتر از بعضیها عمل میکنند چرا که دلسوز و متدین هستند.

سبزی اظهار داشت:تجربه کاری حتی با دو ماه آموزش کاری هم درست میشود اما کسی که ذاتش خراب باشد را اصلا نمیتوان درست کرد و به وی امیدوار بود.