آئین غبار روبی از ضریح مطهر حرم حضرت معصومه(س)، امشب با حضور سیده لیلا عنبری سرپرست معاونت ورزش بانوان استان قم، محمد خان احمدی رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم، کارشناسان ورزش بانوان قم، اعضای فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی و بانوان کونگ فو کار ۱۹ استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جارچی اخبار، در این مراسم که به همت هیئت کونگ فو استان قم در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س)  برگزار شد،  ۲۱ تیم از کونگ فو کاران کشور حضور داشتند.

این برنامه با سلام دسته جمعی، مدیحه‌سرایی و سخنرانی پیرامون جایگاه والا و ارزشمند بانوی کرامت همراه بود.

در انتهای این مراسم نیز آئین غبارروبی از ضریح مطهر حضرت معصومه(س) توسط بانوان کونگ فو کار کشور انجام شد.

 محمد خان احمدی رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان قم در این مراسم و در گفتگو با خبرنگار جارچی اخبار از برگزاری هشتمین دوره مسابقات قهرمانی قرآن کریم ویژه بانوان کونگ فو کار کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۰۰ بانوی کونگ فو کار کشور و در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ورزشکاران بیان داشت: اولین برنامه ما آیین غبار روبی شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت معصومه(س) بود که امشب برگزار شد و روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح مسابقات قهرمانی قرآن در سالن همایش امامزاده سید علی(ع) قم برگزار می‌شود و پس از آن مراسمی با حضور مسئولین و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، مدیر کل اداره ورزش و جوانان قم و سایر مسئولین استانی برگزار می‌شود.