نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان گفت:روابط چند ضلعی توسط دشمنانان در حال عادی سازی است
به گزارش خبرنگار جارچی اخبار حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی در خطبه های نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان ضمن اشاره به جنگ نرم دشمن در زمینه خانواده گفت: روابط چند ضلعی توسط دشمن در حال عادی‌سازی است و از این رو رهبر معظم انقلاب تاکید کردند در مقابل کار فرهنگی باطل، کار فرهنگی حق است و باید قل و زنجیر برای ازدواج را شکست و ازدواج دانشجویی را ترویج کرد.
حجت‌الاسلام حسینی ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت با اشاره به روز ملی جمعیت افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در مورد جمعیت هشدار داده است به نحوی که سازمان ملل با این رشد جمعیت تا حدود ۸۰ سال آینده جمعیت ایران به ۳۰ میلیون می‌رسد که نیمی از آنان بالای ۶۰ سال سن دارد.
امام جمعه کاشان با بیان اینکه جامعه ایران تا ۳۰ سال آینده جامعه پیر محسوب می‌شود، ابراز داشت: این یک هشدار است و باید طراح جنگ جمعیتی را هزاران بار لعنت کرد و از این رو خانواده‌ها را باید نسبت به افزایش فرزندان و ازدواج جوانان و انجام سنت پیامبر ترقیب کرد.

وی تاکید کرد: جوانان ما فراموش نکنند خاندان پهلوی دو سوم خاک این کشور را از ایران کردند اما در دفاع مقدس یک وجب از خاک این کشور به دشمن داده نشدند و رعب و وحشتی را خدای متعال در دل سربازان عراقی انداخته بود و از رزمندگان ایران هراس داشتند.
امام جمعه کاشان افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتی تاکید کردند که خرمشهرها نیاز است و این به این معنی است که حسن‌های باقری نیاز است و باید خرمشهرهای در پیش رو را از جمله در صحنه‌های فرهنگی فتح کرد.
وی با بیان اینکه امید ما و جوانان باید تقویت شود، ابراز داشت: یکی از افزایش عوامل افزایش امید بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید آمارهای مقایسه‌ای پیش از انقلاب و با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب را بیان کرد.
حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه اسلام با لذت حلال نه تنها مخالف نبوده بلکه مشوق ترویج لذت حلال است، گفت: همه مسئولان کاشان خوشحال هستیم که شعله‌های عفت و حیا در جوانان کاشانی همچنان شلعه‌ور است در حالی که اسلامی با بی‌حیایی و کوبیدن عفت و حیا در خانواده‌ها مخالف است.
وی ضمن اشاره به ایجاد حواشی ایجاد شده با برپایی اجرای یک تئاتر در کاشان تصریح کرد: مسئولان در شهرستان کاشان هم‌زبان هستند و به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان اعلام کردم که اگر قصوری در اجرای این تئاتر صورت گرفته با متخلفان برابر مقررات برخورد شود