دکتر مرتضوی گفت: به تعبیر حضرت امام (ره) ما هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم نداریم؛ اگر مردم نباشند و ضرورت رسیدگی به مسائل مردم نباشد حضور ما نیز توجیه و ضرورتی ندارد.
به گزارش جارچی اخبار، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردمی (سامد) با مردم استان به صورت تلفنی گفتگو کرد.
وی در حاشیه این گفتگو، بیان کرد: برنامه‌هایی که در استان برای ایجاد ارتباط و شنیدن صدای مردم صورت می گیرد تنوع و گستردگی متعددی دارد.
دکتر مرتضوی ادامه داد: مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان یک روز در هفته را به ملاقات مردمی اختصاص می دهند و هر هفته یک نفر از مدیران کل در سامانه سامد حضور و به صورت تلفنی با مردم گفتگو می کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود مشغله های بسیار، بنده نیز در هر ماه یک مرتبه افتخار حضور در سامانه سامد برقراری ارتباط تلفنی با مردم خوب‌مان را دارم و ملاقات حضوری با مردم عزیزمان نیز به صورت یک روز در ماه برنامه ریزی می شود.
وی با اشاره به اینکه شأن حضور ما رسیدگی به مسائل مردم است، گفت: به تعبیر حضرت امام (ره) ما هیچ شأنی جز خدمتگزاری به مردم نداریم. اگر مردم نباشند و ضرورت رسیدگی به مسائل مردم نباشد حضور ما نیز توجیه و ضرورتی ندارد.
استاندار اصفهان افزود: همیشه تأکید می کنیم باید به صورت ویژه ارتباط با مردم و رسیدگی به مشکلات را در اولویت امور قرار دهیم.
دکتر مرتضوی عنوان کرد: البته مشکلات مردم زیاد است؛ اما از طرفی خدمات بسیاری در استان انجام می شود که شنیده نمی شود. مدیران استان سعی می کنند در قالب ارتباط چهره به چهره، تلفنی و در سفرهای شهرستانی با مردم ارتباط برقرار کنند.
وی عنوان کرد: مردم عزیز با مراجعه به میز خدمت استانداری می توانند در برنامه ملاقات مردمی ثبت نام کنند تا تاریخ و ساعت ملاقات به آنان اعلام شود.