مدیر مخابرات منطقه ایلام از آغاز عملیات ایجاد پروتکشن انتقال (افزایش پایداری حفاظتی شبکه مخابراتی) در روستای جعفر آباد از بخش سیوان خبر داد،

به گزارش جارچی اخبار، سیدشهاب‌ نبی‌پور اظهار داشت: این پروژه مخابراتی در راستای تقویت پوشش آنتن دهی ارتباط تا پایان خرداد ماه سال جاری تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن پروژه مذکور بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه صورت پذیرفته است، افزود: در راستای برقراری ارتباط پایدار که از مطالبات به حق مردم روستای جعفرآباد می‌باشد، خوشبختانه با تلاش جهادی مدیران و کارکنان شرکت مخابرات عملیات پروتکشن انتقال علاوه بر مسیر جعفرآباد در تمامی شهرهای استان محقق گردیده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام در خصوص توسعه ارتباط رسانی در مناطق روستایی استان، ارائه خدمات پایه عمومی (USO)، نیز گفت: هم اکنون بیش از ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان با همکاری مجموعه همکاران ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت پوشش قرار گرفته است.

نبی پور تاکید کرد: با همت همکاران تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری پوشش ارتباطی در نقاط کور جاده‌های اصلی بین شهرها انجام گردد، لذا در این زمینه ارتقاء کیفیت پوشش شبکه‌های همراه در دستور کار این شرکت قرار گرفته و نظارت مستمر در این خصوص انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقاء کیفیت اینترنت همراه اول در استان ایلام در دستور کار قرار گرفته و بیان نمود با تلاش مستمر همکاران اینترنت همراه اول در استان از شرایط مطلوبی در سطح کشور برخوردار می‌باشد.

مدیر مخابرات منطقه ایلام رفع مشکل قطعی ارتباط همراه مشترکین را مهم ارزیابی نمود و تاکید کرد مشترکین در صورت وجود مشکلات در ارتباط تلفن همراه اول با سامانه‌ی ۹۹۹۰ (رایگان و شبانه‌روزی) داخلی صفر (اپراتور) تماس حاصل و جهت پیگیری بعدی کد رهگیری دریافت نمایند .