پیشکسوت پرسپولیس از سرمربی برزیلی جدید این تیم حمایت کرد.

به گزارش جارچی اخبار،  وحید قلیچ در خصوص انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت: وقتی یکی مثل یحیی گل‌محمدی هر روز قهر می‌کند و می‌رود باشگاه باید به فکر انتخاب سرمربی جدید باشد و الان هم وقتش نبود از بیرون سرمربی اضافه کنند چون سرمربی جدید تا بیاید ببیند کی به کی است و چه خبر است فصل تمام شده و کاری از دستش بر نمی‌آید انجام دهد. ضمن اینکه باید یک پول اضافه هم به او بدهند و نتیجه هم نمی‌گیرد و آخر فصل اخراجش می‌کنند و می‌رود شکایت می‌کند و چند میلیون دلار غرامت می‌گیرد. پس بهترین گزینه در حال حاضر همین شخص بود که انتخاب شد و با شرایط تیم آشناست و بچه‌ها را می‌شناسد.

وی افزود: اجازه دهید او کارش را انجام دهد و شاید هم موفق شود. من عقیده دارم ۷۰-۸۰ درصد او می‌تواند در پرسپولیس موفق شود و نتیجه بگیرد. وقتی هنوز طرف نیامده چطور انتقاد می‌کنند؟ اجازه دهید ۵ بازی روی نیمکت بنشیند و عملکردش را ببینید و بعد شروع کنید به زدن. من از او حمایت می‌کنم و عقیده دارم نتیجه خواهد گرفت.

پیشکسوت فوتبال در مورد نیازهای پرسپولیس در نقل و انتقالات هم گفت: پرسپولیس بازیکنی نیاز ندارد و یک تیم کامل است. در خط حمله آل کثیر را خریدند و در خط دفاع چپ هم بازیکن قطری جذب کردند و حالا تیم کامل شده و نهایتاً یک گلر ذخیره برای بیرانوند بیاورند. به نظرم تیم نیاز به بازیکن جدید ندارد و با همین مجموعه می‌تواند موفق شود.

ویرا در رابطه با عیادتش از یامگا و تشدید جراحت این بازیکن در جریان این عیادت توضیح داد: اینها چرندیاتی است که در فضای مجازی می‌گویند و یک عده با من دشمنی دارند و چنین مواردی مطرح می‌کنند. اتفاقا وقتی من رفتم عیادت یامگا او خوب شد و از بیمارستان مرخص شد و فکر می‌کنم به خاطر عیادت من و از پا قدم من او خوب شد و مرخص شد. حالا نمی‌دانم چرا این عیادت من به یک عده بر خورده است و این چرندیات را مطرح می‌کنند.

قلیچ در رابطه با وضعیت تیم ملی هم توضیح داد: واقعاً از بازی با امارات لذت بردم خصوصاً از عملکرد تیم ملی در نیمه اول خیلی خوشم آمد و اگر تا آخر همینطور بازی کنیم قهرمان می‌شویم. سوریه و امثالهم که مقابل ما عددی نیستند و حتی به کره و ژاپن هم نباید فکر کنیم و هدفمان فقط باید قهرمانی باشد. این تیم پتانسیل قهرمان شدن در آسیا را دارد.