استانداری آذربایجان شرقی روز سه شنبه با صدور پیامی ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم تبریز در آیین تشییع شهدای خدمت،‌ تصریح کرد: خدمات مخلصانه شهدای خدمت در یاد مردم قدرشناس ایران جاودانه شد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از استانداری آذربایجان شرقی،‌ در این پیام آمده است: حضور گسترده و باشکوه مردم مومن و شهیدپرور تبریز، سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار در آیین بدرقه پیکرهای پاک شهدای خدمت، بار دیگر جلوه‌ای از ایمان و همبستگی این مردم نجیب در دفاع از انقلاب و آرمان‌های والای امام و شهیدان را به نمایش گذاشت.
در ادامه پیام آمده است: مردم تبریز و آذربایجان با حضور در این آیین باشکوه و مردم سایر شهرها و استان‌های کشور با برپایی آیین‌های بزرگداشت شهدای خدمت نشان دادند که با شهادت چند خدمت‌گزار، هیچ خللی در عزم و اراده مستحکم این ملت در پیمودن مسیر پیشرفت و تعالی به وجود نخواهد آمد.
این پیام می افزاید: استانداری آذربایجان شرقی با عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان خدوم و عموم ملت ایران برای این ضایعه تاسف‌بار، از همه عزیزانی که با حضور مومنانه خود در آیین بدرقه شهدای خدمت موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند و عشق و ارادت خود را به خادمان صدیق و مخلص مردم و انقلاب نشان دادند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کند.
در ادامه پیام آمده است: بی‌گمان خاطره تلاش‌ها و خدمات مخلصانه و خستگی‌ناپذیر رئیس جمهور مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی، نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت‌الله آل‌هاشم، وزیر با تدبیر امور خارجه جناب دکتر امیرعبداللهیان و استاندار تلاشگر آذربایجان شرقی دکتر رحمتی در ذهن و یاد مردم قدرشناس ایران اسلامی و آذربایجان قهرمان به یادگار خواهد ماند.
آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور کشورمان که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه همه همراهان به مقام رفیع شهادت نایل شدند.