فرمانده سپاه عاشورا اذربایجان شرقی گفت : دولت شهید خدمت آیت الله رئیسی مسیر پیشرفت کشور را با تکیه بر توان داخلی در پیش گرفت و در این راستا امور کشور به خوبی پیش برد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از ایرنا،  سردار اصغر عباسقلی‌زاده در آیین بزرگداشت شهدای خدمت و نیز استاندار شهیدمالک رحمتی در امامزاده سیدمحمد(ع) که با حضور خانواده شهید و جمعی از بانوان مراغه ای برگزار شد، عنوان کرد: حضور حماسی مردم مراغه، تبریز، قم و مشهد در آیین بدرقه و تشییع شهدای خدمت بیانگر قدرشناسی ملت ایران بود.

وی عنوان کرد : خدمات سه ساله دولت سید شهیدان خدمت با چهل سال گذشته برابری می‌کند و ملت ایران نیز به این خدمات واقف هستند.

وی همچنین بیان کرد: برکات حضور و شهادت این شهید گرانقدر در سایه مدیریتی که پایه‌گذاری کرد، ادامه‌ می‌یابد.

دستاوردهای دولت سیزدهم قابل توجه است

فرمانده سپاه عاشورا دستاوردهای دولت سیزدهم را قابل توجه خواند و گفت: قبل از آغاز به کار دولت شهید رییسی، روزانه ۳۰۰ تا ۶۰۰ نفر در کرونا جان می‌باختند و حدود سه ماه پس از روی کار آمدن این دولت، مرگ و میر متوقف شد.

وی افزود: حدود ۹ هزار کارگاه و کارخانه‌ای که در دولت دوازدهم تعطیل شده بود در دولت آیت الله رئیسی احیا شد و هزاران کارگر به کار برگشتند.

وی با بیان اینکه در حوزه نرژی هسته‌ای فعالیت‌ها متوقف شده بود، افزود: این فعالیت‌ها در دولت سیزدهم از سر گرفته شد و امروز شاهد دستاوردهای متعدد در این عرصه هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا به توسعه دیپلماسی کشورمان در دولت سیزدهم هم اشاره کرد و افزود: پیوستن به سازمان همکاری شانگهای و گروه «بریکس»، قدرت دیپلماسی کشورمان را در دولت شهید رییسی به نمایش گذاشت.

سردار عباسقلی‌زاده با تاکید بر اینکه تمام فکر و ذکر دولت سیزدهم خدمت به مردم بوده و هست، افزود: دولت سیزدهم در حالی امور را در دست گرفت که دولت قبلی ۴۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی روی دست این دولت گذاشته بود.

وی اضافه کرد: شهدای خدمت از جمله شهید «رحمتی» به خاطر کار بی‌وقفه و روحیه خدمتگزاری عزت یافتند و اجر و مزد افراد خدوم شهادت است.

وی ادامه داد: امروز نزدیک به ۲ میلیون بشکه نفت از کشورمان صادر می‌شود و اگر می‌خواهیم مشکلات کشور همچنان رفع شود باید در انتخابات پیش‌رو به فردی رای دهیم که اندیشه و روحیه‌ای به مانند شهید رییسی داشته باشد.

شهید رحمتی در تمام مسئولیت‌هایش سربلند بود

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه شهید «رحمتی» استاندار شهید این خطه را هدیه امام رضا(ع) برای مردم استان دانست و گفت : خانواده شهید رحمتی؛ انقلابی و عاشق خدمت هستند و این شهید هم در مسیر خدمت در تمام مسئولیت‌هایش سربلند و مایه خیر و برکت بود.

سردار عباسقلی‌زاده افزود: شهید رحمتی شخصیتی متعهد، آشنا به مسایل اقتصادی و صنعتی، متدین، متخصص و مسلط به امور بود و به مانند شهید جمهور، همواره راهگشا بود.

انتخابات پیش‌رو مهمترین انتخابات انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: انتخابات پیش‌رو مهمترین انتخابات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و مردم با توجه به ۴۵ سال تجربه باید فرد خدوم و ولایتمدار را انتخاب کنند فردی مشابه شهید رییسی تا شاهد انتصاب استانداری چون شهید «رحمتی» برای آذربایجان‌شرقی باشیم.

فرمانده سپاه مراغه نیز در ادامه این جلسه گفت: شهدا حق شفاعت دارند و آرمان‌ شهدا، راه درست اسلام و انقلاب را ما نشان می‌دهد.

سرهنگ پاسدار یحیی حیدری با قدردانی از حضور پرشور زنان مراغه در این آیین بیان کرد: از وجود مادران عفیف است که فرزندان این سرزمین در راه روشن خدمت جاودانه می‌شوند.

وی این را هم بیان کرد که اگر زمانی الگوی ما شهید رجایی بود، امروز الگوی دهه شصتی ما، شهید راه خدمت شهید «مالک رحمتی» است.

این مجلس بزرگداشت با حضور خانواده شهید مالک رحمتی برگزار شد و جمعی از زنان مراغه در حضور این خانواده معظم شهید خدمت، با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.