مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: شرکت های تعاونی روستایی ۶۰ هزارتن گندم از کشاورزان حوزه جنوب استان خرید نموده که تا کنون ۱۰ هزار تن از این محصول حمل شده است.

به گزارش جارچی اخبار، حمیدرضا شکری در بازدید از مراکز خرید گندم حوزه جنوبی استان اظهار داشت: به منظور تسهیل و تسریع در خرید محصول گندم در شهرستان دره شهر تعاون روستایی استان یک مرکز سیلوی ۲۰ هزار تنی بخش خصوصی را اجاره نموده و به ظرفیت مراکز خرید اضافه کرده است.

وی افزود: تعاون روستایی بمیزان ۱۸ هزار تن محصول کلزا خریداری و به مراکز مقصد حمل نموده و کشاورزان تا ۹۰ درصد پول خود را دریافت نموده اند.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: همچنین شرکت های تعاونی روستایی ۶۰ هزارتن گندم در حوزه جنوب استان خرید نموده که تا کنون ۱۰ هزار تن از این محصول حمل شده است و انتظار می رود سازمان غله کشور در حمل بموقع این محصول نیز تسریع نماید.

مدیر کل تعاون روستایی استان از مراکز خرید گندم در پشت قلعه آبدانان، لاله زار و گلستان دره شهر و مرکز خرید ولیعصر شهرستان بدره بازدید نمودند.

شکری در این بازدید از نزدیک با کلیه عوامل خرید این مراکز دیدار داشتند و بر کنترل کمی و کیفی محصول گندم خریداری شده و همچنین همکاری با سعه صدر با کشاورزان و تسریع در خرید محصول انان تاکید نمودند.