داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ما باید از تجربه هایی که داریم استفاده کنیم تمام کسانی که ایرانی هستند باید برای ایران ما رویکردهای تمدن ساز خود را دنبال کند.

به گزارش جارچی اخبار، عباس مقتدایی داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از پایان فرآیند ثبت نام در ستاد انتخابات کشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: من با توجه به آنکه فردی از جامعه دانشگاهی هستم و در سه دوره با عنایت مردم اصفهان به عنوان نماینده اصفهان رای آوردم،  در این مقطع به این تصمیم رسیدم که رویکردهای مختلف با تفکرات مختلف که میتوانند به کار بیاید و  لازم دیدم که ثبت نام کنند.

اقشار مخلتف جامعه ما اعم از روستاییان، کشاورزان، شهرهای کوچک و بزرگ، افرادی که در حوزه کارگری هستند افرادی که در صنف هنرمندی هستند در مجلس شورای اسلامی برای ساختار سازی بسیار خوب عمل کرده است.
وی افزود:  با درایتی که مقام معطم رهبری داشتند با استفاده از ظرفیت قانون  اساسی موضوعی که می توانست در کشور مشکل آفرین باشد به خوبی حل شود باید قدردان رهبری باشیم زیرا که ایران را به مرکز آرامش رساند و مردم هم این نوع خط اسلام ناب را دنبال می کنند.

بخش‌های جامعه ما نیازمند رسیدگی هستند ما باید از تجربه هایی که داریم استفاده کنیم تمام کسانی که ایرانی هستند باید برای ایران ما رویکردهای تمدن ساز خود را دنبال کند. امید در جامعه بسیار چشمگیر است. هرچه امید ایرانیان بیشتر باشد، طمع دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.