داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: ریل اقتصادی کشور از دولت سازندگی اشتباه گذشته شد و تاکنون هیچ لوکوموتیورانی نتوانسته آن را کنترل کند.

به گزارش جارچی اخبار، حسین میرزایی نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور و ثبت نام برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: به دلایل انگیزه‌های اخروی و ظاهری در انتخابات شرکت کردم .ثبت نام کردم تا در یوم الحساب پاسخ دهم که از بار مسئولیت در جامعه اسلامی شانه خالی نکردم. امیدوارم شورای نگهبان من را جزو داوطلبان نهایی قرار ندهد تا از پاسخ در یوم الحساب معاف گردم و اگر شورای نگهبان بنده را جزو داوطلبان قرار داد و مردم اعتماد کردند آنگاه در مسیر خدمت کفش آهنین خواهیم پوشید .

میرزایی با بیان اینکه تاکنون شش برنامه توسعه و ده ها بودجه نوشته و اجرا شده، اما وضعیت معیشت، اشتغال،ارزش پول ملی و سیاست های پولی و بانکی همین است که مشاهده می کنید تصریح کرد: آقای هاشمی با هوش و اقتدار سیاسی که داشت، نتوانست مشکل اقتصاد کشور را حل کند و آقای خاتمی هم با محبوبیتی که در آن سالها پیدا کرد، نتوانست مشکل اقتصاد را حل کند و احمدی نژاد هم با آن جرات و پرکاری که داشت، نتوانست این مشکل ر ا حل کند و روحانی هم که به جای خدا دست نیاز به سوی کدخدا دراز کرد و نتوانست و آیت الله رییسی آن مبارز نستوه هم عمر شریفشان کفاف نداد تا نتیجه کارشان مشخص شود.

وی اضافه کرد:سوال آیا می توان گفت همه وزرای اقتصادی، روسای بانک مرکز ی و روسای سازمان برنامه در گذشته یا فاسد و یا بی سواد یا بی عرضه بودند هرگز چنین نمی توان قضاوت کرد پس مشکل چه بوده است؟ پاسخ آن است که ریل اقتصادی کشور از دولت سازندگی اشتباه گذاشته شد و تاکنون هیچ لوکوموتیو رانی نتوانسته آن را کنترل کند.

میرزایی تصریح کرد: اقتصاد لیبرال سرمایه داری وصله ناجور به پیکره نظام مقدس است، باید از الگوی توسعه پایدار و اقتصاد لیبرال سرمایه دار دست برداشت به الگوی پیشرفت ایران اسلامی و اقتصاد مقاومتی که برشی از اقتصاد اسلامی است توجه شود.

نماینده سابق مردم اصفهان تصریح کرد: هر کسی که رییس جمهور شود اگر را ه گذشتگان را در حوزه اقتصاد در پیش گرفت به سرنوشت آنها دچار می شود و اگر میز نادرست چیده شده اقتصاد را به هم زد و ان را درست چید، آن زمان از ظرفیت کشور استفاده کرده است.