داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در جامعه با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو هستیم و می‌طلبد که راهکار مناسبی در جهت رفع مشکلات مردم داشته باشیم

به گزارش جارچی اخبار، حسن محمدیاری روز یکشنبه ۱۳ خرداد پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، ضمن عرض تسلیت به خاطر شهادت رئیس جمهور و همراهان او، گفت: وضعیت معیشت مردم جز اولویت‌هایی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند و بنده احساس می‌کنم امروز هر کس که احساس وظیفه کند و برای خدمت‌رسانی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود، یکی از مواردی که می‌تواند به طور جدی مورد توجه قرار دهد ، امر معیشت است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: بنده به عنوان یکی از نمایندگان شهرستان از صفر تا صد این ماجرا را تجربه کرده‌ام و برای آن مصداق دارم و این می‌تواند به کمک کشور آمده و در کمک خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در تراز ملی عمل کند.

محمد یاری در معرفی خود با بیان اینکه تجربه ۲۵ سال کار حقوقی را دارد، اظهار کرد: در اکثر کشورهای پیشرفته در مسند ریاست جمهوری افراد حقوقدان و مسلط به مسائل قانونی و حقوقی حضور دارند که می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. من افتخار دارم که در عرصه حقوق و در مقام قضاوت و وکالت و هم علم آموزی و تدریس در دانشگاه در خدمت دوستان باشم.

وی‌ افزود: با توجه به تجربه گرانبهایی که در اختیار بنده و سایر نمایندگان مناطق کم برخوردار است، مردم متوقع هستند که از تلاش‌ها و تجربه‌های نمایندگان استفاده کنند و بنده این تجربه را در اختیار دارم و می‌طلبد که یک راهکار مناسب در جهت حل مشکلات مردم داشته باشیم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حوزه بین‌الملل باید بگویم، بنده زمان رأی اعتماد به وزرای دکتر رئیسی حضور داشتم و صحبت کردم و گفتم که در حوزه بین الملل باید اقتدار داشت و فعال بود و با حکمت حرکت کنیم و دچار هیجان نشویم.

محمدیاری خطاب به نمایندگان اصحاب رسانه، تاکید کرد: شما به عنوان اصحاب رسانه وظیفه بسیا مهمی دارید. امانت دار هستید. اگر یک خبرنگار به درستی به وظیفه خود عمل کند قطعاً کمتر دچار آسیب خواهیم شد .