رییس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محدودیت های ترافیکی در برخی از محورها، آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی را در کشور اعلام کرد.

به گزارش جارچی اخبار، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است. همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی ادامه داد: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده های بیلقان ،پورکان ، آتشگاه و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و حدفاصل ولی آباد تا هزارچم سنگین و در محور قدیم تهران – بومهن و آزادراه تهران – پردیس محدوده های ابتدای آزادراه و جاجرود نیمه سنگین است.

رییس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های آبعلی و امامزاده هاشم و حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو، تصریح کرد: در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل رودهن تا گیلاوند و محدوده امین آباد و در آزادراه قزوین – رشت محدوده های شیرین سو و پارک جنگلی سراوان ترافیک سنگین گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی با اشاره به اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، گفت: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا گلدشت و محدوده های ینگی امام و شهرک آزادگان و حدفاصل زیاران تا محمدیه، در آزادراه قم – تهران مسیر (رفت و برگشت) محدوده بهشت زهرا و آزادراه قم – تهران محدوده وهن آباد سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به محورهای شریانی مسدود گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می گردد.

رییس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت های ترافیکی در امروز ۱۴ خرداد گفت: از ساعت ۸ صبح در استان مازندران محور چالوس (شمال به جنوب)، محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور فوق) اجرا شد. همچنین در استان تهران آزادراه تهران – شمال (جنوب به شمال) محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (آزادراه فوق) اجرا شده است.