عضو شورای شهر تهران درباره انتخاب جانشین شهردار تهران در ایام انتخابات گفت: ظاهرا قرار نیست که جانشین مشخص کنند چراکه خودشان اعلام کرده‌اند که در تهران هستند و اگر موضوعی باشد که بخواهند پیگیری کنند کارهای اداری را انجام می‌دهند همچنین با حوزه ریاست هماهنگ کرده‌اند که کارها از این طریق انجام شود.

به گزارش جارچی اخبار، حجت‌الاسلام محمد آقامیری عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی شورا برای جانشینی شهردار تهران در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری چیست، گفت: ظاهرا قرار نیست که جانشین مشخص کنند چراکه خودشان اعلام کرده‌اند که در تهران هستند و اگر موضوعی باشد که بخواهند پیگیری کنند کارهای اداری را انجام می‌دهند همچنین با حوزه ریاست هماهنگ کرده‌اند که کارها از این طریق انجام شود.

وی ادامه داد: ایشان در ایام انتخابات مرخصی می‌گیرند که کلا در شهرداری نباشند اما اگر کار ضروری پیش بیاید و نیاز به امضای شهردار باشد کار را خودشان انجام می‌دهند.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: فعلا تصمیم بر این است البته ممکن است بعدا آقای چمران یا دوستان دیگر بر این نظر باشند که حتما سرپرست برای شهرداری معرفی شود. البته معرفی سرپرست نیز نیاز به رای شورا دارد و از همین‌رو ممکن است این اتفاق نیفتد.

آقامیری تصریح کرد: از زمان تایید صلاحیت تا برگزاری انتخابات یک مدت زمان محدود است و معاونان شهرداری اگر پیگیر کار باشند و کار را انجام دهند این ایام واقعا زمانی نیست که نیاز به معرفی سرپرست باشد. برای اینکه سرپرست تعیین شود باید در شورا برنامه ارائه دهد و رای بگیرد و در دستور جلسه شورا قرار بگیرد.