نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نگاه مردم الان به نظر من با شهادت آیت الله رئیسی به دولتمردان تغییر جدی پیدا کرد و سرمایه اجتماعی به شدت رشد پیدا کرده است اما غیر از این باید کاندیداها بتوانند برنامه و کارنامه به مردم ارائه کنند، تا مردم اعتماد کنند که این افراد می‌توانند این عرصه را اداره کنند و به میدان بیایند.

به گزارش جارچی اخبار، امیرحسن قاضی‌زاده هاشمی، درباره این‌که حضور طیف‌ها و سلایق مختلف سیاسی چه کمکی می‌کند تا شاهد حضور پر شور در پای صندوق رأی باشیم، گفت: ضمن این که باید تنوع وجود داشته باشد، شورای نگهبان یک مسئولیت بالاتری هم داشته و آن هم این که سلامت اقتصادی و فکری افراد را هم بررسی کند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: یعنی باید تنوع باشد، رقابت جدی باشد اما چون شورای نگهبان گواهی می‌دهد این افراد صالح هستند باید صالح بودن آن‌ها را بررسی می‌کرد. کسی که اصلا به مبنای ساختار جمهوری اسلامی اعتقاد ندارد حالا اسمش را بگذاریم یک سلیقه سیاسی یا کسی که خدایی ناکرده خودش یا خانواده‌اش گرفتاری های اقتصادی دارند باعث دلسردی مردم در عرصه می‌شود و مردم را ناراحت و بدبین می‌کند طبیعتا شورای نگهبان باید بررسی می‌کرد تا اجازه ورود به آن‌ها ندهد تا مردم بعدا نگویند شورای نگهبان تائید کرد و ما به بررسی شورای نگهبان اعتماد کردیم.

وی در پاسخ به این که چه کاری باید انجام دهیم تا مردم به پای صندوق‌های رأی بیایند، گفت: نگاه مردم الان به نظر من با شهادت آیت الله رئیسی به دولتمردان تغییر جدی پیدا کرد و سرمایه اجتماعی به شدت رشد پیدا کرده است اما غیر از این باید کاندیداها بتوانند برنامه و کارنامه به مردم ارائه کنند، تا مردم اعتماد کنند که این افراد می‌توانند این عرصه را اداره کنند و به میدان بیایند.