معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران گفت: سامانه دسته بندی ( سورتینگ) هوشمند مرسولات پستی توسط شرکت دانش بنیان در تبریز تولید و راه اندازی می شود که تسهیل در ارسال مرسولات را به دنبال دارد.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از پست تبریز، محمد احمدی افزود: این سامانه با همکاری اداره کل پست آذربایجان‌شرقی و بر اساس تفاهم نامه منعقده با شرکت ملی پست در نمایشگاه صنعت پست کشور، توسط شرکت دانش بنیان و با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی طراحی و تولید شده است.

وی ادامه داد: از مزایای این نمونه کاملا داخلی می‌توان به واحد پردازش این سامانه که مجهز به حسگرهای پرده‌ای جهت نشان دادن موقعیت بسته است اشاره کرد.

احمدی گفت: لیزر و ۶ دوربین ویژه نیز در این دستگاه وظیفه ابعاد برداری از مرسولات و صحت سنجی از اطلاعات وارده بسته را بر عهده دارد که در صورت مغایرت، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه نگاه برنامه‌محور موجب توسعه ساختار سازمان و موفقیت آن می‌شود، افزود: در شرایط فعلی کشور به ویژه در آذربایجان‌شرقی، اداره‌کل پست استان در راستای توسعه و حرکت رو به جلو، فعالیت های خود بر مبنای برنامه محور بودن اجرا می‌کند .

احمدی با بیان اینکه اعتماد مردم به شرکت ملی پست اصلی ترین سرمایه این شرکت است، افزود: این شرکت اقدامات خود را بر پایه شعار «ارتقای کیفیت» پیش می‌برد که اگر در این راستا قدم های بلندی برداشته شود شاهد شکوفایی این شرکت خواهیم بود.

بر پایه این گزارش معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با حضور در شهرک صنعتی فناوری خودروی تبریز با مسئولان شرکت دانش‌بنیان تولید کننده این سیستم دیدار و گفت‌ و گو کرد.