نمایشگاه‌های تخصصی گل و گیاه و فضای سبز و تجهیزات گلخانه‌ای در محل دایمی نمایشگاه های بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش جارچی اخبار،  هجدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گل و گیاه و بیستمین نمایشگاه تخصصی فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای و باغبانی از امروز دوشنبه تا جمعه بیست و پنجم خرداد در سالن های پروین اعتصامی و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید فعالان و علاقه مندان به گل و گیاه و فضای سبز برپا است.

در این نمایشگاه ها فعالان این حوزه از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، البرز، اصفهان، همدان، مرکزی، خراسان رضوی، مازندران، گیلان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، یزد، کردستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان و کرمان شرکت دارند.

این نمایشگاه ها در زمینه تجهیزات گلخانه ای، گل های آپارتمانی، کاج و کاکتوس، گل های فصلی، محصولات گیاهی و دارویی، بوته های پیوندی گل رز، نهاده های کشاورزی، انواع کودهای آماده کشت و ورمی کمپوست و انواع گل های تزئینی و سرامیکی برپا است.

در این نمایشگاه انواع سم و کود ارگانیک، درختچه های مینیاتور بونسای، ادوات باغبانی و گلخانه ای، تراریوم و انواع سوغات و هدایای استان ها برای عرضه به علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

فعالان این حوزه و علاقه مندان به گل و گیاه و فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای می توانند از ۱۶ تا ۲۲ با حضور در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

سالانه دهها نمایشگاه بین المللی و تخصصی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز با حدود ۵۱ هزار مترمربع فضای سرپوشیده برای متخصصان و علاقه مندان برگزار می شود.