عضو فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید بدانند که چالش ها و نزاع های سیاسی در مناظرات رای آور نیست، گفت: نامزدها به جای هرگونه چالش سیاسی در برنامه های تبلیغاتیشان به ارائه برنامه های خود بپردازند.

به گزارش جارچی اخبار، رضا سپه‌وند در خصوص چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت بیشتری از سوی مردم نسبت به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه خواهد بود.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به شرایط و فضای حاکم بر جامعه و همینطور اهمیت بالای انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی من این است که میانگین مشارکت در انتخابات این دوره به بیش از ۵۰ درصد برسد.

وی افزود: امروز مهمترین مسأله و مشکل مردم به طور کل در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی است و نامزدها باید برنامه های خود را در این باره به مردم ارائه کنند.

سپه‌وند خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به مردم بگویند که برنامه شان برای حوزه تولید و همچنین امور مالیاتی چیست و چه برنامه ای برای بازنشستگان در صندوق های مختلف بازنشستگی اعم از معلمان، کارگران و… دارند.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: امروز دغدغه مردم معیشت، اقتصاد و اشتغال است و می خواهند بدانند که کاندیداها چه برنامه ای برای رفع بی کاری و ایجاد رونق در حوزه تولید و در نتیجه آن اشتغال دارند.

وی افزود: نکته مهم دیگر برنامه نامزدها در حوزه سیاست خارجی و عرصه بین الملل است و کاندیداها در برنامه های خود باید به مردم بگویند چه برنامه ای در حوزه سیاست خارجی برای توسعه روابط با کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای منطقه و همسایگان و استفاده از ظرفیتهای آنها و همچنین توسعه صادرات به این کشورها و به طور کل مبادلات اقتصادی و تجاری با آنها دارند.

سپه‌وند خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بدانند که چالش ها و نزاع های سیاسی در برنامه های تبلیغاتی هیچ جایگاهی در جامعه و در میان مردم ندارد و این گونه رفتارها نمی تواند باعث افزایش آرای آنها در انتخابات شود.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نامزدهای انتخابات باید بدانند که چالش ها و نزاع های سیاسی در برنامه های تبلیغاتی آنها نه تنها با استقبال مردم مواجه نخواهد شد بلکه باعث کاهش اقبال عمومی از آن نامزد خواهد شد. پس بهتر است نامزدها به جای هرگونه چالش سیاسی در برنامه های تبلیغاتیشان به ارائه برنامه های خود بپردازند.

وی افزود: آنچه تا کنون از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخاباتی و برنامه های تبلیغیشان مشاهد کرده ایم بیان یک سری مسائل کلی برای مردم است و باید بگویم که نامزدها تا کنون برنامه مدونی را در حوزه مسائل مختلف به مردم ارائه نکردته اند که امیدواریم در ادامه کار شاهد ارائه برنامه مشخص و مدون از سوی نامزدها در حوزه مسائل مختلف باشیم.