نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: افتخار می‌کنم در ۲۴ ساعت گذشته سه دیدار با جامعه کارگری داشتم.

به گزارش جارچی اخبار، سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر جمعه ۲۵ خرداد با حضور در همایش جامعه کار و تولید که برای حمایت از او برگزار شد، با فعالان جامعه کارگری دیدار کرد و گفت: افتخار من این است که در ۲۴ ساعت گذشته، سه دیدار با جامعه کارگری داشتم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته پای سخن کارگرانی نشسته است که در اثر واگذاری‌های نادرست کارخانه‌ها آسیب دیده بودند، ادامه داد: جامعه کارگری هپکو آسیب بسیاری را متحمل شد و برخی از آنها گرفتار اعتیاد و طلاق شدند. برای من ارزشمند بود که همین دوستان پیشنهادهایی برای رفع مشکلات صنعت و پیشرفت کشور داشتند.

وی ادامه داد: هپکویی که در دهه ۹۰ به دلیل توقف تولید از تولید ۱۸۰۰ ماشین آلات راهسازی به تولید صفر رسیده بودیم امروز به بیش از هزار دستگاه رسیده و ظرفیت تولید بیشتر نیز دارد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به خواسته کارگران مبنی بر عدم سو استفاده ضد انقلاب از اعتراضات آنها، عنوان کرد: جامعه کارگری ایران در سخت‌ترین شرایط علاقه‌اش را به کشور و نظام و انقلاب حفظ می‌کند. از مهمترین نگرانی‌های آن‌ها این بود که چرا این ظرفیت اقتصادی خوب استفاده نمی‌شود در حالی که ما آماده بیشترین نقش آفرینی هستیم.

جلیلی گفت: شهید رئیسی از سال ۱۴۰۰ این تغییر ریل را شکل داد و جامعه کارگری قدردان این صداقت، سلامت و خدمت است. شعار انتخاباتی باید عصاره و خلاصه برنامه ۴ ساله کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ۴ سال آینده باشد.

وی افزود: نیروی انسانی مؤمن و تحصیل کرده در کنار دیگر مواهب الهی در ایران، جهانی از فرصت‌ها در کشور ما است. به همین دلیل یک جهان فرصت شعار نیست بلکه یک واقعیت است و باید ثمره آن یک ایران جهش باشد.

این نامزد انتخابات خاطر نشان کرد: در ۸ سال قبل از دولت سیزدهم رشد اقتصادی یا صفر بود یا منفی آن هم ایرانی که این همه ظرفیت و فرصت برای رشد دارد. همه با هم باید جدی بگیریم و دست به دست هم بدهیم. همه با هم باید ببینیم آیا بعد از انتخاب نامزد مورد نظر، برنامه‌ها پیش می‌رود یا نه اگر هدف گذاری برای ارز آوری و اشتغال و جهش کشور در عرصه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی اجرا شود، خیلی از این مسائلی که امروز با آن مواجهیم حل می‌شود.

وی افزود: در اینجا تاکید می‌کنم هر کسی که منتخب مردم باشد باید این موضوع را سرلوحه مطالبات قرار دهیم که امروز یک ایران فرصت داریم و باید یک ایران جهش داشته باشیم و آن میسر نمی‌شود مگر اینکه دولت نقش آفرین داشته باشیم و بداند بستر را چگونه برای نقش آفرینی مردم فراهم کند.

جلیلی در پایان گفت: باید سینه به سینه این مطالب برای جامعه گفته شود در ایام انتخابات کسانی که نگاه ارزشمندی دارند نباید دچار مباحث زرد و فرعی که خاصیتی برای کشور دارد بشوند، نباید تهمت و دروغ و بداخلاقی باشد بلکه باید موضوعات اصلی گفته شود و بتوانیم دیگران را اقناع کنیم و آنها هم در این مساله بزرگ همراه شوند و آنچه خیر است برای مردم مقدر شود.