فرماندار چاراویماق آذربایجان شرقی گفت: سیلاب به بناها و راه‌های روستایی، برخی از مزارع و شبکه آب‌رسانی روستایی این شهرستان خسارت زد.

به گزارش جارچی اخبار، یاسین توکلی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: خوشبختانه دهیاران قبل از وقوع سیلاب، هشدارهای لازم را به روستاییان ابلاغ کرده بودند و بر همین اساس این حادثه تلفات جانی نداشت.

وی ادامه داد: حجم خسارت هنوز برآورد نشده است و بیشترین میزان خسارت به مزارع این شهرستان وارد شده و سه پل هم در روستاهای “قینرجه”، “قیزلیخ” و “داش بلاغ” تخریب شده است.

فرماندار چاراویماق به اختلال در آبرسانی به تعدادی از روستاهای مسیر داش بلاغ هم اشاره و اضافه کرد: آبرسانی سیار به برخی از روستاها آغاز شده و اختلال هم در حال رفع است.

توکلی افزود: سیلاب در ۲ نقطه از شهرستان اتفاق افتاده و ۱۲ راس دام، یک دستگاه خودرو و یک عدد کانکس خالی را هم با خود برده است.

وی با بیان اینکه بر اثر این سیلاب به حدود ۱۰ کیلومتر راه روستایی خسارت وارد شد اضافه کرد: تلاش برای بازگرداندن شرایط عادی در روستاهای سیل‌زده ادامه دارد.

چاراویماق با ۳۱ هزار جمعیت در ۱۹۳ کیلومتری جنوب‌شرقی تبریز واقع شده و دارای ۲۲۰ روستاست. این شهرستان۶۷۰ کیلومتر راه روستایی، ۶۵ کیلومتر راه فرعی و ۹۰ کیلومتر راه اصلی دارد.