پیشکسوت فوتبال ایران گفت: بعید می‌دانم پرونده فساد در فوتبال تا پایان پیگیری شود چون پای خیلی‌ افراد در میان است.

به گزارش جارچی اخبار، سیدجلال حسینی در حاشیه کلاس مربیگری درجه A آسیا به خبرنگاران گفت: مطمئنا این کلاس و چیزهایی که در آن یاد خواهم گرفت به آینده ورزشی من کمک خواهد. امیدوارم بتوانم در آینده از دوره‌های دانش افزایی مربیان بهترین بهره ممکن را ببرم.

کاپیتان سابق سرخپوشان در خصوص شرایط پرسپولیس عنوان کرد: اوسمار برای تیم زحمت کشید و پرسپولیس را قهرمان کرد. او اکنون رفته و تیم بلاتکلیفی است. امیدوارم هر چه زودتر برای این تیم بزرگ تصمیم گرفته شود زیرا قرار است پرسپولیس در آسیا از فوتبال ایران دفاع کند.

وی ادامه داد: البته من در جریان گزینه‌های مربیگری و برنامه‌های تیم نیستم و بعید می‌دانم که خود مدیران هم در جریان باشند.

سیدجلال در پاسخ به این پرسش آیا برنامه‌ای برای بستن تیم پرسپولیس دارد تصریح کرد: تمام تمرکزم روی این کلاس‌ است. امیدوارم که مدیران بهترین تصمیم را برای تیم پرسپولیس بگیرند. چند بازیکن خوب تیم دیگر با پرسپولیس قرارداد ندارند و باید بازیکنان با تشخیص مربی استخدام شوند. امیدوارم این کار زودتر انجام شود زیرا پرسپولیس باید در لیگ برتر و لیگ نخبگان حضور داشته باشد. برای این کار نیاز است یکی از بهترین تیم‌های تاریخ پرسپولیس بسته شود.

بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به پرونده فساد در فوتبال گفت: این پرونده در جریان است اما مطمئن هستم تا پایان رسیدگی نمی‌شود زیرا پای خیلی‌ها گیر است در گذشته هم اینگونه بوده است. امیدوارم کسی باشد و این پرونده را ادامه بدهد. فساد در فوتبال ما زیاد شده است.