کریمی در خصوص قرارداد با علیرضا بیرانوند گفت: اگر بخواهم صحبت هایی که بیرانوند به ما زد را بگویم او باید با چادر دربین هواداران پرسپولیس ظاهر شود.

به گزارش جارچی اخبار به نقل از مهر، حجت کریمی مدیرعامل سابق تیم فوتبال استقلال تهران که سال گذشته با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس برای حضور در جمع شاگردان جواد نکونام مذاکره کرده بود، اظهار داشت: درباره قرارداد بیرانوند، باید بگویم من میزبان جلسه‌ای بودم که بیرانوند هم آنجا بود. میزبان اگر اجازه بدهد، درباره بیرانوند خیلی حرف‌ها خواهم گفت اما به حرمت سفره‌ای که آنجا باز بود حرفی نمی‌زنم.

او ادامه داد: بیرانوند در جایی گفته بود که ما قرار بوده به او ۴۰ میلیارد تومان به همراه سکه و دلار بدهیم که من به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم. مطمئناً توافقی با او کرده بودیم اما این مبلغی که گفته می‌شود، نبود. به احترام سفره داری میزبان من حرفی نمی‌زنم و دوستان دیگر هم بودند و من حرمت سفره را نگه می‌دارم.

کریمی افزود: فقط اگر درباره بیرانوند من حرف بزنم او باید با چادر بین هواداران پرسپولیس حاضر شود. ما با بیرانوند تمام کرده بودیم اما شبانه او رفت و با پرسپولیس قرارداد بست. با ما توافق گرده بود اما سوال این است که چرا شب رفت و با پرسپولیس تمدید کرد؟

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تصریح کرد: من نمی‌خواهم به قراردادهای جواد نکونام ورود کنم و درباره بند فسخ قرارداد او حرفی نمی‌زنم. بیشترین ضربه‌ای که استقلال خورد از قربان زاده (رئیس وقت سازمان خصوصی سازی) بود و من تا به امروز سکوت کرده بودم. قربان زاده یک سری اهداف داشت داخل باشگاه استقلال نفوذ کرده بود و من می‌خواستم عوامل نفوذ را اخراج کنم.

او خاطرنشان کرد: کسی که عامل نفوذی بود، همین آقایی است که حالا سرپرست است و من نمی‌خواهم نامش را ببرم. قربان زاده قرار بود به او پاداش بدهد چرا که او درباره آجورلو و فتح الله زاده، حرف‌هایی زده بود. برنامه‌ای بود که دو ساله برای ضربه زدن به استقلال انجام شد مالکان جدید استقلال، باید یک آرامشی به باشگاه بیاورد و تصمیمات خوبی بگیرد. افرادی که لایق هستند در جایگاه مدیریت و فنی بگذارند.