مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از مشکل آبرسانی به ۱۶ روستای تبریز خبرداد و گفت: از این تعداد روستا، ۱۰ روستای در وضعیت زرد و ۶ روستا در وضعیت قرمز آبی قرار دارند.

به گزارش جارچی اخبار، محمد خانی با بیان اینکه از ۶۴ روستای دارای سکنه تبریز، ۴۸ روستا در وضعیت سفید آبی هستند، افزود: برنامه ریزی برای آبرسانی پایدار به روستاهای دارای تنش آبی، انجام شده است و این روستاها از محل اعتبارات محرومیت زدایی، استانی و داخلی آبرسانی خواهند شد.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مشکل آبرسانی سه روستا از محل انعقاد تفاهم نامه (مرحله دوم اعتبارات محرومیت زدایی)، ۱۱ روستا از محل اعتبارات استانی و سه روستای دیگر از محل اعتبارات داخلی در سال جاری رفع می‌شود.

خانی همچنین از مشکل آبرسانی به ۱۳ روستای شهرستان آذرشهر خبرداد و گفت: این روستاها نیز با همکاری بنیاد خیریه ابراهیمی، امسال به آب پایدار دسترسی خواهند یافت.

وی با بیان اینکه شهرستان آذرشهر ۳۴ روستا دارد گفت: تعداد ۲۱ روستا در وضعیت سفید آبی، پنج روستا در وضعیت زرد و هشت روستا در وضعیت قرمز آبی قرار دارند.
خانی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکل آبرسانی به روستاهای این شهرستان از محل انعقاد تفاهم نامه(مرحله دوم اعتبارات محرومیت زدایی) شامل چهار روستا، از محل اعتبارات استانی شامل ۲ روستا و از محل اعتبارات داخلی شامل هفت روستا در سال جاری رفع می‌شود.