نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر به ریاست جمهوری انتخاب شوم، می‌ایستم و صدای اقوام خواهم بود، صدای کارگران خواهم بود، صدای دختران و زنان خواهم بود، صدای فرودستان و حاشیه‌نشینان خواهم بود.

به گزارش جارچی اخبار، مسعود پزشکیان در میان استقبال پرشور هواداران خود در نسیم شهر، در ورزشگاه این شهر سخنرانی کرد.

پزشکیان عصر روز شنبه، ٢۶ خرداد ١۴٠٣ در ورزشگاه قائم نسیم شهر، از شهرستان‌های استان تهران حضور پیدا کرد و در جمع فرهنگیان این شهر سخن گفت.

پزشکیان در جمع مردم نسیم شهر گفت: قول می‌دهم صدای شما بی‌صدایان باشم

او تاکید کرد: اگر به ریاست جمهوری انتخاب شوم، می‌ایستم و صدای اقوام خواهم بود، صدای کارگران خواهم بود، صدای دختران و زنان خواهم بود، صدای فرودستان و حاشیه‌نشینان خواهم بود.

پزشکیان به عوامل اجتماعی تاثیرگذار بر سلامت اشاره کرد و گفت: بینی و بین ‌الله، اگر به سخنان علی (ع) عمل می‌کردیم، وضعیت کشور چنین بود؟!

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با مرور سوابق مدیریتی خود، گفت: من دنبال قدرت نیستم. دنبال این نیستم که وارد قدرت شوم تا اطرافیان و دوستان و بستگانم به لفت و لیس برسند.

پزشکیان گفت: این بود وضعی که باید در این مملکت درست میکردیم؟ ما مقصریم کسی دیگری مقصر نیست ما نتوانستیم آنچه را که شایسته این ملت عزیز است را درست انجام دهیم.  راحت می‌نشینیم پشت تریبون ها از حق و عدالت می‌گوییم اما در میدان عمل در قصرها و خارج ها و زد و بندها زندگیمان را می‌گذرانیم.

وی با بیان اینکه باید با مردم صادق بود، گفت: این چیزی است که من به شما قول میدهیم. در دوره‌ای از نمایندگی مجلس می‌خواستند به ما صلاحیت ندهند، به آنها گفتم، الان هم به شما می‌گویم من رییس بیمارستان، رییس  دانشگاه، معاون وزیر، وزیر، ۴ دوره نماینده مجلس و نایب رییس بودم بروند بگردند چه در زندگی خودم چه در زندگی فرزندانم چه در زندگی قوم و خویش و اطرافیانم اگر چیزی پیدا کردند که از این بیت المال برای خودم و خانواده‌ام برداشته بودم جلوی چشم شما ما را اعدام کنند.

پزشکیان بار دیگر تاکید کرد ارزش قدرت به احقاق حق و جلوگیری از ظلم به مردم است.