ستاد مرکزی انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان قم با حضور این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی فعالیت‌ خود را آغاز کرد.

به گزارش جارچی اخبار، در جریان سفر مسعود پزشکیان به قم ستاد مرکزی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
وی امروز پس از ورود به استان قم و پس از استقبال شماری از علاقه‌مندان و چهره‌های سیاسی و فرهنگی، به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه«س» مشرف شد و بر سر مزار علما و مراجع مدفون در این مکان مقدس حضور یافت.

دیدار با آیت‌الله جوادی آملی از مراجع تقلید و حجت الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان حضرت امام(ره) از برنامه‌های پزشکیان در قم است.
مسعود پزشکیان یکی از ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است.
پزشکیان در جمع خبرنگاران: با اجرای برنامه‌های بالا دستی می‌توان از فقر عبور کرد
وی پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س) در جمع خبرنگاران درباره هدفش از حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت: فکر می‌کنم با اجرای دقیق برنامه‌های بالادستی کشور، می‌توان فشار فقر را از خانوارهای ایرانی برداشت.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره افزایش محبوبیت خود در نظرسنجی‌ها هم گفت: من از لطف مردم شگفت‌زده هستم. هیچ امتیازی نسبت به مردم ندارم و از دل همین جامعه برآمده‌ام اما مطمئن هستم با اجماع، وحدت و هم‌دلی می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

پزشکیان با آیت الله کریمی جهرمی دیدار کرد

در ادامه پزشکیان با حضور در بیت آیت الله کریمی جهرمی با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

پزشکیان در مراسم افتتاح ستاد قم: برای افرایش مشارکت مردم پای به میدان گذاشته‌ام

در ادامه مسعود پزشکیان روز شنبه در آیین افتتاح ستاد مرکزی خود در قم با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، بیان کرد: وضعیتی که امروز در کشور ما وجود دارد آن چیزی که نیست که خداوند، اسلام، و امام راحل به دنبال آن بودند. انقلاب اسلامی به دنبال این بود که مردم را به عزت برسانند و از فقر و جهل و رشوه و خیانت و غیره رها کنند، آیا امروز در این امور موفق بوده ایم.

وی با بیان اینکه من خود را بالاتر از هیچکس نمی دانم و از صحبت در میان شما احساس شرم دارم، گفت: اگر توانستیم مشکلات مردم در این حوزه ها را برطرف کنیم یعنی در راه درست حرکت می کنیم و اگر نه از مسیر خارج شدیم.

پزشکیان عنوان کرد: علت نارضایتی بسیاری مردم عملکرد و اخلاق ماست و اگر اخلاق خود را درست کنیم مردم ما را پذیرا می‌شوند. ما همه ایرانی هستیم و برای پیشرفت کشور در مرحله اول باید مشکلات داخلی را حل کنیم، ما به جای دشمنی باید با یکدیگر برادری کنیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید کشوری را بسازیم که در آن به علما، نخبگان، دانشمندان و دانشجویان احترام گذاشته شود به جای برخوردهای دیگر.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر امروز آمده ام برای افرایش مشارکت مردم در این رویداد پای به میدان گذاشته‌ام، اگر مشارکت مردم کم‌ شود طمع دشمنان بر این خاک و سرزمین بیشتر می‌شود. از نظر من بیشتر دعواهای سیاسی بخاطر دنیاست وگرنه کار برای خدا که دعوا ندارد.

وی بیان کرد: من نمی‌گویم به من رای بدهید بلکه پای صندوق رای بیایید و در عمل کارآمدی دین و افراد شایسته را نشان دهید.

پزشکیان با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد

پزشکیان در ادامه سفر به قم با آیت الله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.