فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: مرزبانان غیور استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرق، ضمن ممانعت از ورود آنها به داخل کشور، مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و غیره کشف کردند.

به گزارش جارچی اخبار، سردار “احمدعلی گودرزی”؛ فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در درگیری با گروهک تروریستی، گفت: با توجه به حساسیت های ایام پیش رو در کشور، اعضای گروهک تروریستی به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از طریق مرزهای شهرستان سراوان را داشتند که با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان انتظامی در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

وی در ادامه با اشاره به درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک تروریستی، افزود: در این درگیری مسلحانه که با هوشیاری و شجاعت مرزبانان دلاور همراه بود، بر اثر آتش سنگین مرزداران و وادرد آمدن تلفات به این گروهک و با متواری شدن آنها از ورود به کشور ممانعت به عمل آمد.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: از این گروهک تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و یک دستگاه بیسیم کشف شد.

سردار “گودرزی” اظهارکرد: مرزبانان دلاور انتظامی کشور با هوشیاری و آمادگی عملیاتی و رزمی با ورود گروهک های تروریستی به حریم ایران اسلامی قاطعانه برخورد خواهند کرد.