پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و انتخاب سرمربی جدید صحبت کرد.

به گزارش جارچی اخبار، مرتضی فنونی زاده در خصوص وضعیت نیمکت پرسپولیس و جدایی اوسمار اظهار داشت: اوسمار یک مربی حرفه‌ای و کاربلد بود و طی مدتی که با گل‌محمدی کار می‌کرد به خوبی به شرایط لیگ برتر آشنا شد و توانست بهترین نتیجه را طبق تجربه‌ای که کسب کرده بود، به دست بیاورد. به نظرم حیف شد پرسپولیس او را از دست داد ولی حالا که جدا شده باید هرچه سریعتر به دنبال یافتن سرمربی جدید بود. به نظرم در بین گزینه‌های ایرانی تارتار می‌تواند خوب باشد. در بین گزینه‌های خارجی هم به نظرم بهترین گزینه‌ای که اکنون می‌تواند به پرسپولیس کمک کند اسکوچیچ است. او آزمون خود را سال‌ها در لیگ برتر پس داده و کیفیت خوبی دارد.

وی افزود: به نظرم بهترین گزینه‌های داخلی و خارجی همین دو گزینه هستند و رفتن سراغ گزینه‌های دیگر جایز نیست. اینطور که شنیدم باشگاه با اسکوچیچ اختلاف مالی دارد و این را تحت تاثیر حضور دلالان در فوتبال می‌بینم چرا که آنها قیمت بازیکن و مربی را در ایران بالا می‌برند. اگر باشگاه می‌تواند با قیمتی معقول اسکوچیچ را استخدام کند او را به ایران بیاورد و در غیر این صورت می‌شود به تارتار اعتماد کرد و او هم امتحانش را در لیگ برتر پس داده است.

فنونی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه سریعتر سرمربی جدید انتخاب شود و زمان بیشتر از این برای تیم از دست نرود چرا که نقل و انتقالات باید با کادرفنی جدید انجام شود و تیم زودتر بسته شود تا زمان برای پرسپولیس از دست نرود. از مدیریت باشگاه خواهشمندم طی چند روز آینده تکلیف سرمربی جدید را روشن کند.