معاون خدمات شهری شهرداری تبریز گفت: همزمان با عید قربان چهار قربانگاه موقت در این شهر برای ذبح رایگان دام اختصاص یافته است.

به گزارش جارچی اخبار، «هادی بدری حامد»، روز شنبه افزود: نیروهای خدماتی شهرداری با همکاری کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در مکان های تعیین شده آماده ارایه خدمات به شهروندان هستند.

وی اظهار کرد: این مکان ها شامل محوطه موسسه خیریه مستندان واقع در شکلّی، اداره کل کمیته امداد واقع در ابوریحان، شیرخوارگاه احسان در شهید بهشتی، خیریه آبشار عاطفه ها در چهار راه بهشتی است.

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز با اعلام اینکه یک گروه سیار هم برای این منظور فعال شده است، گفت: شهروندان برای استفاده از خدمات رایگان ذبح دام گروه سیار می توانند با شماره تلفن ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی، با بیان اینکه در ورودی آناخاتون نیز محلی برای فروش دام به صورت زنده برای شهروندان پیش بینی شده است، گفت: در جنب کشتارگاه شهرداری تبریز نیز عرضه و کشتار دام زیر نظر کارشناسان دامپزشکی استان انجام می شود.

بدری حامد از شهروندان خواست به منظور جلوگیری از شیوع و انتقال بیماری های دامی به انسان، دام و گوشت قربانی را از مراکز معتبر و محل های تعیین شده تهیه کنند.

روز دوشنبه ۱۰ ذیحجه برای با ۲۸ خرداد ماه جاری عید قربان است.