فرمانده انتظامی مراغه گفت: با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی، ۵۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش جارچی اخبار،  سرهنگ «توحید فارسی» شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از فعالیت یک عمده‌فروش مواد مخدر مطلع شدند و موضوع در دستور کار عملیاتی این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فارسی: مردم در شناسایی و دستگیری قاچاقچیان موادمخدر مشارکت کنند

وی اضافه کرد: ماموران پس از تعقیب و انجام یکسری اقدامات فنی به شناسایی عامل اصلی تهیه و توریع مواد مخدر موفق شدند و با هماهنگی دستگاه قضایی و در بازرسی از منزل متهم، مقدار ۵۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقادیر قابل توجهی اقلام ممنوعه کشف شد.

سرهنگ «فارسی» با اشاره به دستگیری این عمده‌فروش مواد مخدر، بیان کرد: وی پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی مراغه همچنین با تاکید بر استمرار مبارزه همه‌جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش مواد مخدر، موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب‌غربی استان آذربایجان‌شرقی قرار دارد.