رژیم صهیونیستی در حالی از زمین، دریا و هوا شهر رفح در جنوب منطقه نوار غزه را زیر آتش گرفته که شمار شهدای حملات اشغالگران به این منطقه به ۱۹ نفر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش جارچی اخبار، خبرنگار شبکه المیادین امروز شنبه از افزایش شمار شهدای فلسطینی مناطق «التفاح» و «الشجاعیه» در شهر غزه به ۱۹ نفر خبر داد که بیشتر آنان را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

همزمان حملات هوایی، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی امروز شنبه به شهر رفح ادامه یافته است. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز غرب شهر رفح را به شدت گلوله باران کرد.

منابع خبری همچنین از آتش سنگین نظامیان رژیم صهیونیستی به خیابان دهم در شرق تقاطع «الکویت» در جنوب شرق شهر غزه خبر دادند.

قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز به سمت ماهیگیران در ساحل «القراره» در شمال غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

شمال غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نیز هدف حمله توپخانه رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

اشغالگران به شدت شهرک عبسان الجدیده در شرق شهر خان یونس را نیز زیر آتش قرار دادند.

در همین حال، خبرگزاری شهاب فلسطین گزارش داد که همزمان با بمباران شدید هوایی و حملات زمینی و دریایی شدید غرب شهر رفح، رزمندگان مقاومت در حال نبرد با اشغالگران در مناطق غربی این شهر هستند.

خبرنگار شبکه المیادین در گزارش دیگر خود از گرسنگی شدید در نوار غزه خبر داد و گفت که ۷۰۰ هزار نفر در شمال نوار غزه، نانی برای خوردن ندارند.

پس از گذشت هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.