مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با عید قربان، رزمایش توزیع ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی در بین مددجویان این کمیته در استان اجرا شد.

به گزارش جارچی اخبار، «غلامعلی ملامهدی» روز دوشنبه در حاشیه اجرای این رزمایش در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به مناسبت عید سعید قربان و با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری، ۲ هزار و ۸۰۰ راس گوسفند در سطح آذربایجان شرقی ذبح و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه برای دریافت دام نذری خیران، قربانگاه ابراهیمی در محوطه اداره کل کمیته امداد دایر شده است، اظهار کرد: در این قربانگاه دام قربانی مردم و خیران به طور بهداشتی و شرعی ذبح می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در اجرای این رزمایش برای هر خانوار نیازمند زیر پوشش کمیته امداد، یک کیلوگرم گوشت نذری خیران و نیکوکاران اهدا می شود.

ملامهدی، با قدردانی از همکاری مراکز نیکوکاری و خیران در اجرای این رزمایش، ادامه داد: خیران در طول سال به ویژه در اعیاد اسلامی با درک نیازهای اقتصادی مددجویان، با این اداره کل جهت تامین نیاز خانواده های نیازمندان همکاری می کنند.

وی یادآور شد: در اجرای این رزمایش، گوشت های قربانی بین خانوارهای مددجویان با رعایت تکریم و عزت نفس آنان و بر اساس دستورالعمل های دامپزشکی توزیع می شود.

«تراب محمدی» سرپرست استانداری آذربایجان شرقی نیز با حضور در قربانگاه ابراهیمی کمیته امداد امام (ره) آذربایجان شرقی در جریان اجرای رزمایش توزیع ۱۰ هزار بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان قرار گرفت.