نشست بصیرت افزایی با موضوع انتخابات ریاست جمهوری با حضور فرمانده سپاه استان اصفهان، مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آبفای استان، فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان اصفهان، فرمانده حوزه شهید رجایی و جمعی از مسئولان، بسیجیان و کارکنان به همت پایگاه مقاومت بسیج این شرکت برگزار شد.
به گزارش جارچی اخبار ،مدیر عامل آبفای استان اصفهان در این نشست با خیر مقدم به سردار فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان  و تبریک عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت و امامت و همچنین عید سعید غدیر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به فعالیت های آبفای استان در دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: در این دوره طرح‌هایی همچون جهاد آبرسانی در استان اصفهان آغاز و طرح‌های نیمه تمام دیگری همچون تصفیه خانه آب خوانسار و تصفیه خانه آب چادگان آغاز به فعالیت مجدد کردند.
حسین اکبریان با اشاره به مشارکت در انتخابات و اهمیت نقش همکاران در این عرصه اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات به دولت مشروعیت و مقبولیت بیشتری می‌بخشد و باعث روی کار آمدن دولت قوی خواهد شد.
وی با بیان این که وظیفه ما به عنوان یک دستگاه اجرایی فراهم کردن بستر مناسب جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است گفت: عدم جانبداری از یک جبهه سیاسی و یا یک نامزد خاص و رعایت اصل بی طرفی نیز باید مورد توجه مدیران و کارکنان قرار گیرد.
سردار مجتبی فدا نیز در این نشست با بیان این که کشور به برکت حیات انقلاب اسلامی در سالیان گذشته به پیشرفت های زیادی در زمینه های مختلفی دست یافته است، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: آیت الله رئیسی و شهدای خدمت با شهادتشان شعارهای انقلاب را زنده کردند که مهمترین آن ولایت پذیری و ولایت مداری بود.
وی گفت: آیت الله رئیسی در طول این چند سال و در هرکجا فعالیت کرد منشا تحول شد و برای خدمت رسانی حد و مرز قائل نمی شد. فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: باید رئیس جمهوری در انتخابات پیش رو توسط مردم انتخاب شود که بالاترین نمره را از لحاظ مدیریت، انقلابی بودن و جهادی بودن داشته باشد و ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و توان ایستادگی مقابل تهدیدات دشمنان را داشته باشد.
وی ادامه داد: رئیس جمهور باید در همه ابعاد جامعه اعم از اقتصادی، سیاسی، جامعه شناسی، روانشناختی و …. جامع‌الاطراف باشد تا برای مردم منشا خیر و برکت شود. سردار فدا گفت: مشارکت در انتخابات بسیار مهم و امنیت آور است و کشور را در ادامه راه مقتدر تر از گذشته خواهد کرد.