پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به عملکرد جواد نکونام نقد دارم و ایراداتی به عملکرد او در فصل گذشته می بینم اما بر این باور هستم که با توجه به نداشتن گزینه جانشینی بهتر است او با استقلال ادامه دهد.

به گزارش جارچی اخبار،  هادی نراقی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: اگر بخواهیم استقلال را از روز اول فصل گذشته تا انتها مورد آنالیز قرار می‌دهیم متوجه خواهیم شد که این تیم نمره قبولی می‌گیرد. نباید فقط به این موضوع نگاه کنیم که استقلال قهرمان نشد، این تیم تا روز آخر فصل مدعی قهرمانی بود و در لحظه آخر جام را از دست داد.

وی افزود: استقلال برای قهرمان نشدن چالش‌های زیادی را پیش روی خود داشت، چالش‌هایی که دست به دست هم داد تا قهرمانی از دست برود، داوری‌ها به سود استقلال نبود و این تیم چند امتیاز مهم را از دست داد. به نظر من باید هر چه سریع‌تر باید کمک داور ویدیویی باید وارد فوتبال ایران شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: تکلیف استقلال در حال حاضر مشخص نیست. هنوز خیلی چالش‌ها وجود دارد و مشخص نیست قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد، در فصل‌های گذشته یکی از دلایل اصلی که موجب شد آبی‌پوشان نتوانند به موفقیت برسند همین سردرگرمی پیش از شروع فصل بود که به نظر می رسد وضعیت برای این فصل مشخص است.

نراقی تصریح کرد: در فوتبال زمان طلایی وجود دارد، این زمان طلایی به دوره‌ای گفته می‌شود که پیش از شروع فصل است و تیم‌ها برای بستن تیمی قوی آماده می‌شوند. در این زمان طلایی باید تیم قدرتمندی بسته شود. برنامه‌ریزی برای اردو و تمرینات صورت بگیرد. اگر این زمان از دست برود تیم با مشکلات زیادی وارد مسابقات می‌شود.

وی تاکید کرد: به عملکرد جواد نکونام نقد دارد و ایراداتی به عملکرد او در فصل گذشته دارم اما بر این باور هستم که او در این مقطع گزینه مناسبی برای هدایت استقلال است و باید به فعالیت خود ادامه بدهد. برای جانشینی او گزینه‌ای وجود ندارد و کسی نمی‌تواند در این مقطع هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال پس از سال‌ها به بخش خصوصی واگذار شده است و انتظار ما پیشکسوتان این است که حالا این اتفاق افتاده است باشگاه سروسامان بگیرد نه اینکه شرایط مثل گذشته باشد، باید مالک جدید باشگاه استقلال بستر و امکانات لازم را برای بست تیمی پر قدرت آماده کند.